سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
نشست مشترک مبلغان مدارس امین و مدیران مدارس منطقه ۱۲

حوزه/ مسئول تبلیغ منطقه ۱۲ تهران با اشاره به اهمیت تربیت دینی دانش آموزان، گفت: ارتقاء کیفیت مدارس آموزش و پرورش از برنامه های راهبردی مبلغان این منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام مصطفی اینانلو در نشست مشترک مبلغان مدارس امین و مدیران مدارس آموزش و پرورش منطقه ۱۲ که با هدف بررسی راهکارهای تقویت مدارس امین به منظور مقابله با آسیب های اجتماعی در سالن هنرستان راهیان قدس برگزار شد، با بیان اینکه پاسخگویی به سؤالات و شبهات روز با ادبیات و زبان دانش آموزان از مهمترین برنامه های تبلیغی مبلغان در مدارس می‌باشد، اظهار داشت: روحانیون با برقراری ارتباط تبلیغی صمیمانه در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان موثر هستند.

این کارشناس دینی با اشاره به نقش اساسی آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان، گفت: دانش آموزان و به طور کلی آموزش و پرورش نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت کشور دارند و در این بین، سوء تربیت دانش آموزان خسارت و عوارض سنگینی به کشور وارد می کند.

وی با اشاره به الگوگيري دانش‌آموزان از مربی و مبلغ دینی، گفت: روحانيون و مشاوران مذهبي بايد در زبان و عمل طوري رفتار کنند، تا الگويي مناسب براي دانش‌آموزان باشند.

حجت الاسلام اینانلو در پایان با اشاره به نقش ویژه معلمان در تعلیم و تربیت افراد، گفت: معلمان در هدايت علمی و معنوی دانش آموزان بسيار مؤثر بوده و همکاری آنان با مبلغان در تربیت دینی دانش آموزان مهم و کلیدی است.

گفتنی است در این نشست، آقای شاه منصوری، مدیر آموزش پرورش منطقه 12، آقای جهانشاهی معاون آموزش و آقای کولیوند معاون پرورشی، مبلغان منطقه 12 و حجت الاسلام سعید عربیان از مبلغان فعال حوزه علمیه تهران حضور داشتند، و در پایان مراسم از مدیران نمونه ای که در مدارس همکاری شایسته ای با مبلغان مدارس امین داشتند، تجلیل شد. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha