سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام اسلامی

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: نتیجه انس با قرآن، عمل به این کتاب شریف است، چرا که باید حاصل آن تغییرات درونی و الهی فرد باشد و اگر در زندگی اجتماعی نیز گسترش یابد مشکلات جامعه را بر طرف می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، ظهر امروز در محفل قرآنی در مسجد حجتی شهرستان تاکستان، گفت: یکی از اهداف دین اسلام قرآنی شدن است و راه آن نیز انس با قرآن و درست خوانی، قرائت مستمر و تدبر و عمل به این کتاب آسمانی می باشد.

عضو خبرگان رهبری افزود: قرآن کتاب هدایت و شفای دلهاست و اگر انسان در کنار تلاش علمی دارای ایمان راسخ باشد و با قرآن مانوس شود می تواند به اهداف و رسالت دین مبین اسلام نائل آید.

 وی اظهار کرد: طلاب، دانشجویان و دانش آموزان در کنار تحصیل علم و دانش، به مباحث دینی، معارف اسلامی و آموزش قرآن نیز بپردازند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: نتیجه انس با قرآن، عمل به این کتاب شریف است، چرا که باید حاصل آن تغییرات درونی و الهی فرد باشد که اگر در زندگی اجتماعی نیز گسترش یابد، مشکلات جامعه را بر طرف می کند.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: نسل جوان باید الگویی را طراحی کند که در آن بر اساس نیاز جامعه اسلامی توجه به قرآن، تلاوت و همچنین تلاش برای فهم آیات و معانی کلام الهی مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: عمل به دستورات قرآن در واقع عمل به خواسته های الهی بوده و موجب ‏قرب انسان به معبود می گردد و اگر این نزدیکی به آیات الهی در سنین کودکی به فرزندان آموزش داده ‏شود کمال و موفقیت فرزندان را به همراه خواهد داشت.

‏حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: نور هدایت قرآن به زندگی ما هدف می دهد و هر کس با قرآن مانوس شود، قرآن نیز او را میهمان و مانند چراغی نورانی مسیر را برای ما هموار می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha