سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام عسکری مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری حج در منطقه قم

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری حج در منطقه قم با بیان اینکه کل روحانیون عتبات ساکن قم چهار هزار و ۲۳۵ نفر هستند، گفت: دو هزار و ۴۵۰ نفر روحانی عمره و تمتع ساکن قم هستند که تمام کارهای آنان در قم انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین عسگری پیش از ظهر امروز در دیدار با تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به این که بسیاری از کارهای عتبات و برنامه های ویژه حرم های اهل بیت در کربلا و نجف اشرف از نیروهای قم تامین می شود، اظهار داشت: 245 نفر معین و 340 نفر مداح عتبات در قم حضور دارند.

وی با بیان اینکه کل روحانیون عتبات ساکن قم چهار هزار و 235 هستند، افزود: دو هزار و 450 نفر روحانی عمره و حج ساکن قم هستند که تمام کارهای آنان در قم انجام می شود.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری حج در منطقه قم با بیان این که استان های مرکزی، ایلام، همدان، کرمانشاه و کردستان و شهرستان کاشان شامل منطقه قم می شود، عنوان کرد: 16 کاروان در قم برای حج وجود دارد که همه کارهای آنان از جمله مستقر شدن روحانیون و معین ها انجام شده است.

وی به تعداد کاروان های شیعه و سنی در منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: 56 کاروان شیعه و 18 کاروان سنی در منطقه داریم که همه آنان تحت اشراف استان قم است.

حجت الاسلام والمسلمین عسگری برگزاری همایش تا مهمانی ویژه ماه مبارک رمضان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: همایش "تامهمانی"، از جمله برنامه های این مجموعه به شمار می رود که هر شب با حضور حدود سه کاروان اجرا می شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha