پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود

حوزه/ امام جمعه شاهرود گفت: بخشی از موفقیت یک اداره، به دارا بودن یک روابط عمومی پویا است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام عباس امینی، پیش از ظهر امروز در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهرود به میزبانی حسینیه امام خمینی(ره) دفتر امام جمعه شاهرود، با اشاره به نقش روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: تأثیر روابط عمومی در همه شئون زندگی مردم محدود به دستگاه‌های اجرایی نیست.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه بخشی از موفقیت یک اداره، به دارا بودن یک روابط عمومی پویا وابسته است، تصریح کرد: مهم‌ترین خدمت روابط عمومی توجیه کردن یا راهنمایی مردم برای انجام امور اداری آن‌هاست و باید به‌عنوان رابط مردم و ادارات، درخواست‌های مردم را برای بهبود خدمت‌رسانی به مسئولان منتقل کند.

وی با اشاره به سایر وظایف روابط عمومی افزود: روابط عمومی باید اقدامات مسئولان را به مردم اطلاع‌رسانی کند تا ناامیدی از نواقص کمی تعدیل شود؛ زیرا باوجود همه اشکالات و اشتباهات، خدماتی هم ارائه می‌شود که مردم از آن‌ها اطلاع ندارند.

حجت‌الاسلام امینی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ماه مبارک رمضان دعا است و ادعیه مخصوص این ماه برای دعا برای حج، طول عمر و توسعه در روزی مؤثر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha