سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ تجلیل از فرزندان ممتاز طلاب و روحانیون

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: برای ترویج قرآن در جامعه نیاز است تا مسئولان توجه بیشتری به آموزش قرآن از سنین نونهالی داشته باشند و آنان را با برگزاری مسابقه، به سمت فراگیری معارف الهی هدایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در جمع کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین از تلاش های آنان در برگزاری مراسم باشکوه اجلاسیه شهدای روحانی قدردانی کرد و گفت: همه کارها باید برای رضای خدای متعال و در مسیر او قرار گیرد ،به خصوص کار برای شهدا که می تواند سعادتمندی برای آن فرد داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: شهدا در دوران حماسه و ایثار و با اینکه بعضی از آنها سن کمی نیز داشتند از همه تعلقات مادی و دنیایی گذشتند تا این خاک مقدس در تصرف اجانب قرار نگیرد.

وی ترویج و نهادینه شدن برنامه های قرآنی را در جامعه ضروری دانست و بیان کرد: ترویج فرهنگ و اخلاق قرآنی را در جامعه اسلامی ایران یک ضرورت است، چرا که نهادینه شدن فرهنگ مقدس قرآن باعث از بین رفتن تمام پلیدی ها و ناپاکی ها در جامعه می شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ادامه داد: شهدای هشت سال دفاع مقدس با تاسی و الهام گرفتن از آیات قرآن راه سعادت خود را پیدا کرده و با اتکای حقیقی به خداوند روحیه ایستادگی و شهادت طلبی را در وجود خودشان تقویت کردند.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: افراد در صورت مانوس نشدن با کلام وحی و فاصله گرفتن از این سرچشمه نور، در معرض خطرات متعددی قرار خواهند گرفت که ضلالت، گمراهی و تسلط بیگانگان از مهم ترینِ آن ها است.

 رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با تاسی و الهام گرفتن از آیات قرآن راه سعادت را پیدا کردند و با اتکای حقیقی به خداوند روحیه ایستادگی و شهادت طلبی را در وجود خودشان تقویت کردند.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: برای ترویج قرآن در جامعه نیاز است تا مسئولان توجه بیشتری به آموزش قرآن از سنین نونهالی داشته باشند و آنان را با برگزاری مسابقه، به سمت فراگیری معارف الهی هدایت کنند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: به زبان آوردن بیش از هزار صفت از اوصاف خالق در شب‌های قدر یکی دیگر از برکات و زیبایی‌های این ماه است که انتظار می‌رود خداوند توفیق استفاده احسن از این ماه را به همه بندگانش بدهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha