سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
خانواده

حوزه/ جنگ علیه خانواده با هدف تخریب این بنیان مقدس و با سناریوی دقیق توسط غرب طراحی شد و توانست افرادی با شخصیت های متفاوت تربیت کند و نقش بانوان را در پازل جدید به گونه ای که می خواهد بچیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم مریم رجبی، امروز در نشست تخصصی «خانواده و تهاجم فرهنگی» که در سالن اجتماعات مسجد امام حسین (ع) برگزار شد، گفت: این جنگ توانست هزینه های نظامی و نیروی دشمن را کاهش دهد، اما در مقابل هزینه های فرهنگی و بودجه این بخش را افزایش داد، به نحوی که غرب با صرف هزینه های بالا توانست تا حد زیادی در بدنه خانواده های اسلامی بدون هیچ درگیری و خونریزی نفوذ کند.

وی افزود: جنگ رسانه ای که شبکه های اینترنتی و ماهواره ای علیه فرهنگی اسلام به کار بسته اند، حربه ای است که توانست با تخریب نقش مادری، زنان را به ابتذال و فساد تشویق کند تا دیگر پایبند یک خانه و یک مهر مادری زیبا نباشند.

این کارشناس تربیتی اظهار کرد: جنگ علیه خانواده با هدف تخریب این بنیان مقدس و با سناریوی دقیق توسط غرب طراحی شد و توانست افرادی با شخصیت های متفاوت تربیت کند و نقش بانوان را در پازل جدید به گونه ای که می خواهد بچیند.

وی بیان کرد: دشمنان توانستند عفت و حیای جامعه را وارونه کنند و قبح گناه را بشکنند تا تقدس را از زن و مهر را از مادر برای رسیدن به خیانت بگیرند، اقدامی که خواسته و ناخواسته دشمن را به هدف نهایی خود رساند و امروز جامعه را درگیر خود کرده است.

رجبی افزود: دشمن به آرامی استحاله فرهنگی را پیش می برد که یکی از این سیاست های غرب در استحاله های فرهنگی و از میان بردن فرهنگ اسلامی از بین بردن حجاب و عفاف است

کارشناس مسائل خانواده گفت: دشمن با جنگ و به واسطه سلاح گرم در مقابل اسلام ایستاد و هرگز نتوانست ایستادگی نماید، اما با توجه به این که جنگ نظامی برای دشمن هیچ گاه سود نداشته، در نتیجه جنگ فرهنگی علیه ارزش های اسلامی در سال های اخیر توسط آنها طراحی و کلید خورده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha