سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
ماهواره

حوزه/ در بررسی ۷۰ درصد ازدواج های منجر به طلاق به این مطلب می رسیم که زن و شوهر با دل مشغولی به برنامه های از پیش تعیین شده دشمن، اکثر اوقات خود را سپری کرده و از رسالت خانواده و حرمت آن غافل شده و خدای ناکرده در این مسیر منحرف شده و منجر به فروپاشی خانواده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین خانم رضوی در نشست تخصصی «خانواده و تهاجم فرهنگی» در قزوین، گفت: متاسفانه در جامعه ما یکی از استحاله های فرهنگی بی ارزش کردن امر به معروف است تا همچون مردگان از کنار هم بی تفاوت رد شویم.

این کارشناس فرهنگی افزود: خانواده ها باید مسئله تهاجم فرهنگی غرب را جدی بگیرند، چرا که رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها به این موضوع تاکیدات فراوانی داشتند.

وی اظهار کرد:  وقتی که امام خمینی(ره) برای مبارزه با طاغوت قیام کردند جوانان و نوجوانان ما در حوزه، دانشگاه و جامعه پذیرای این قیام شدند و از هنگامی که انقلاب اسلامی ما پیروز شد، دشمنان ما سعی کردند نسل جوان و نوجوان ما را از انقلاب ما بگیرند و جدا کنند و امروز هم دشمنان به دنبال همین هدف هستند.

رضوی ادامه داد: امروز  خانواده ها  و نسل جوان ما باید با بالا بردن بصریت و آگاهی‌شان برای مقابله با جنگ نرم دشمنان خود را آماده کنند.

این کارشناس فرهنگی گفت: دشمن به آرامی استحاله فرهنگی را پیش می برد که یکی از این سیاست های غرب در استحاله های فرهنگی و از میان بردن فرهنگ اسلامی از بین بردن حجاب و عفاف است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان علیه ما جنگی را آغاز کرده‌اند که مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری است و ایشان از این جنگ به تعابیری متعددی از جمله جنگ فرهنگی، شبیخون فرهنگی، غارت فرهنگی و جنگ نرم نام می برند   و قشری که دشمنان ما در این جنگ مورد هدف خود قرار داده‌اند بانوان ودختران جوان ما است.

خانم رضوی تصریح کرد: در بررسی 70 درصد ازدواج های منجر به طلاق به این مطلب می رسیم که زن و شوهر با دل مشغولی به برنامه های از پیش تعیین شده دشمن، اکثر اوقات خود را سپری کرده و از رسالت خانواده و حرمت آن غافل شده و خدای ناکرده در این مسیر منحرف شده و منجر به فروپاشی خانواده می شود. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha