پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ولایت فقیه

حوزه/ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان زائران حرم مطهر خورشید هشتم در ویژه برنامه‎ «زنجیره زرین» با جایگاه ولایت فقیه آشنا می شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام سیدجلال حسینی با اشاره به این که در ایام ماه مبارک رمضان ویژه برنامه «زنجیره زرین» میزبان زائران خواهد بود،  گفت: «زنجیره زرین» عنوان برنامهای است که موضوع ولایت را به صورت تخصصی مورد بحث و بررسی قرار میدهد.

وی ادامه داد: این برنامه هر روز از ساعت 16 تا 17 در رواق دارالهدایه با حضور خدام، کارکنان آستان قدس رضوی، کارشناسان دینی و نخبگان و فعالان فرهنگی برگزار میشود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: در صورتی که مراکز علمی علاقه‌مند حضور در این برنامه هستند میتوانند به دفتر دارالهدایه مراجعه کرده و برای حضور در این برنامه ثبتنام به عمل آورند.

وی ابراز کرد: سلسله جلسات «زنجیره زرین» با حضور حجت الاسلام طاهری که در زمنیه ولایت فقیه تا کنون چندین جلد کتاب نوشتهاست، برگزار میشود.

حجت الاسلام حسینی اشاره کرد: در این جلسات مخاطبان میتوانند به سهولت سوالات خود را بپرسند و شبهات در مورد ولایت فقیه را با کارشناس برنامه مورد بحث و بررسی قرار دهند.

وی در پایان گفت: هدف از برگزاری این جلسات آشنایی بیشتر فعالان فرهنگی با استدلالهای صحیح و منطقی و فقهی ولایت فقیه و همچنین نقش و فلسفه ولایت در زندگی بشریت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha