سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
پایگاه نظامی آمریکا در بحرین

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین تاکید کرد: راه اندازی طرح روز ملی "بیرون راندن پایگاه آمریکایی از بحرین" در اولین جمعه ماه رمضان هر سال، تنها راه برای آزادی و کاهش سلطه گری و استعمارگری آمریکا است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین تاکید کرد: طرح روز ملی "بیرون راندن پایگاه آمریکایی از بحرین" در اولین جمعه ماه رمضان هر سال، تنها راه برای آزادی و کاهش سلطه گری و استعمارگری آمریکا است.

ائتلاف اشاره کرد: دولت کنونی آمریکا، یکی از بدترین دولت هاست که عرف های بین المللی و اراده ملت ها را نادیده می گیرد و امروز تلاش می کند با انتقال سفارتش به قدس، مسئله فلسطین را حذف کند.

ائتلاف جوانان انقلابی تصریح کرد: پایگاه نظامی آمریکا در بحرین برای تثبت حکومت دیکتاتوری تلاش می کند و این پایگاه مانعی بر سر راه رهایی از استبداد، دیکتاتوری و رسیدن به دموکراسی است.

این حزب انقلابی افزود: این پایگاه نظامی برای سلطه گری در منطقه تأسیس شده است و هیچ گونه وجه قانونی ندارد و تنها نوعی اشغالگری و غصب سرزمین است.

ائتلاف جوانان 14 فوریه با تاکید بر اینکه زمانی که بساط پایگاه های نظامی از منطقه برچیده شود و آخرین سرباز نظامی آن را ترک کند، منطقه از امنیت و آسایش بهرمند خواهد، اشاره کرد: امت اسلامی با خروج علیه سازمان های همسو با رژیم صهیونیستی و تصمیم های آمریکا، آنان را به عدم تسلیم در برابر سلطه گری صهیونیستی آمریکایی مجبور کند.

این ائتلاف، ملت های عربی و اسلامی را به بیداری از خواب و نپذیرفتن هرگونه عنصر آمریکایی دعوت کرد و اشاره کرد: باید موضعی جدّی و حقیقی که نشانگر اراده ملت های منطقه و آرمان های آن ها در آزادی و استقلال باشد، اتخاذ شود.

این بیانیه همچنین ملت های تسلیم شده در برابر سلطه آمریکا را به پیوستن به مقاومت و بیرون راندن آمریکا دعوت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha