سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام  ولمسلمین سید مهدی طباطبایی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: مردم‌داری و ولایتمداری ، مهم ترین خصوصیت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی بود .

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» ضمن تسلیت درگذشت استاد مطرح اخلاق، مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی ابراز داشت: ایشان شخصیتی بود که چه در بحث ولایتمداری و چه مردم‌داری، زبانزد خاص وعام بود و از همه ظرفیت های ممکن در مسیر تقویت نظام و رهبری و خدمت به مردم بهره می بُرد.

وی با اشاره به این که درس های فراوان اخلاقی، یادگار ماندگاری از این شخصیت ارزشمند و استاد اخلاق برای نسل امروز و نسل های آتی است، گفت: مرحوم طباطبایی حقیقتاً از آن جنس شخصیت هایی بود که علم و اخلاق و تواضع و فروتنی و مهربانی را با هم داشت و با این حال هیچ گاه سعی نکرد که ذره ای از مردم فاصله بگیرد، بلکه همیشه در بین آن ها بود و از همه توانش در مسیر کاستن از رنج مشکلات مردم استفاده می کرد.

این استاد حوزه که خود نوه مرحوم طباطبایی به شمار می رود، افزود: پدربزرگم بسیار انسان متعبد و اهل راز و نیاز بود و به خصوص نسبت به زیارت حرم های مطهر اهل بیت(ع) به خصوص سیدالشهدا(ع) تاکید بسیاری داشت و خود نیز نسبت به این موضوع بسیار مقید بود.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha