جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ختم

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه (س) خرم آباد از برگزاری جزءخوانی قرآن کریم و پاسخگویی تلفنی و حضوری به سؤالات و شبهات بانوان، در این مدرسه خبر داد .

 سمیه موحدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان ختم روزانه قرآن کریم در مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد آغاز شده است، گفت: جزءخوانی قرآن کریم هر روز صبح با حضور عموم بانوان و طلاب در این مدرسه در حال برگزاری است .

وی با اشاره به اینکه علاوه بر ختم روزانه قرآن هر روز جلسه پاسخگویی به سؤالات شرعی طلاب زیر نظر اساتید مجرب حوزه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برگزاری ختم های قران کریم در مساجد شهر زیر نظر طلاب برای بانوان، اجرای جلسات سخنرانی پیرامون فضائل و برکات معنوی ماه مبارک رمضان زیر نظر اساتید حوزه از دیگر برنامه های روزانه مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد در ماه مبارک رمضان است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد از برگزاری مراسم معنوی احیای شب های قدر در این مدرسه خبر داد و گفت: مراسم معنوی شب های قدر با حضور بانوان و طلاب همراه با سلسله نشست های اخلاقی و سخنرانی حوزویان برگزار خواهد شد.

موحدی یادآور شد: در ماه مبارک رمضان پاسخگویی به سؤالات شرعی بانوان به دو صورت تلفنی و حضوری توسط طلاب و اساتید حوزه نیز صورت می گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه طلاب و اساتیددر طول سال  با شرکت در کارگاه های آموزشی احکام ویژه این ماه را فرا گرفته اند، خاطر نشان کرد: در طول ماه مبارک رمضان مبلغان مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد در مصلی های نماز جمعه هم پاسخگوی سؤالات و احکام شرعی بانوان هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha