پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امیر بیان

حوزه/ مدیر موسسه امیر بیان شعبه استان لرستان گفت: هم اکنون ۱۰۰ طلبه و مبلغ در این موسسه مشغول آموزش دوره های تخصصی و تکمیلی تبلیغ هستند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان حدود 40 مبلغ این موسسه با فراگیری دوره های آموزشی برای تبلیغ علوم دینی به مناطق مختلف استان لرستان اعزام شده اند، گفت: مبلغان تا پایان ماه مبارک با اجرای سرفصل های تبلیغی موسسه به تبلیغ ،ترویج و تبیین آموزه های دین مبین اسلام و سیره اهل بیت(ع) در جامعه می پردازند .

وی با بیان اینکه ترم آموزش تابستانه موسسه امیر بیان شعبه استان لرستان از 15 تیرماه برای متعلمین راه یافته این موسسه به دوره های بالاتر برگزار خواهد شد، افزود: این دوره آموزشی ویژه برادران از 15 تا 30تیرماه بصورت کارگاه های فشرده، در دو نوبت صبح و عصر طی 15 روز  برگزار خواهد شد .

مدیر موسسه امیر بیان شعبه استان لرستان با اشاره به اینکه نظیر این دوره آموزشی برای خواهران نیز در طول تابستان برگزار خواهد شد، یادآور شد: دوره آموزشی بانوان متعلم این موسسه هم 30تیر تا 20 مرداد سال جاری برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام ابراهیمی شیوه های اقناع اندیشه، شیوه های ترک احساس ، شیوه های انگیزه سازی و شیوه های رفتار سازی در سخنرانی را از سرفصل های مهم آموزش موسسه برای مبلغان برشمرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه هم اکنون 100 طلبه و مبلغ در این موسسه مشغول آموزش دوره های تخصصی و تکمیلی تبلیغ هستند، گفت: مبلغان و طلاب پایه 4 به بالا می توانند با عضویت در موسسه امیر بیان شعبه استان لرستان از آموزش های تخصصی تبلیغ و فن خطابه اثرگذار در این موسسه بهره مند شوند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha