سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 450804
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
یک مرکز اسلامی فرهنگی در سوئد به آتش کشیده شد

حوزه/ در ادامه حملات علیه مساجد و مراکز اسلامی در اروپا این بار یک مرکز اسلامی فرهنگی در هسلهلم در سوئد به طور عمدی به آتش کشیده شد و تمامی متعلقات و وسایل داخل این مرکز در آتش سوختند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از thelocal، بار دیگر یکی از مساجد و مراکز اسلامی در اروپا هدف حریق قرار گرفت. در حادثه آتش سوزی که شنبه شب به وقوع پیوست، مرکز فرهنگی اسلامی هسلهلم در سوئد در شعله های آتش تخریب شد.

به گفته رسانه های محلی پلیس این آتش سوزی را عمدی می داند. براساس اطلاعات به دست آمده از مقامات پلیس، شخصی با هدف آتش زدن وارد سالن نمازخانه این مرکز فرهنگی اسلامی شده است. مگنوس کارلسون از خدمات امداد و نجات هسلهلم گفت که آتش به صورت بالقوه قابلیت توسعه و منتشر شدن تا آپارتمان ها و ساختمان های اطراف را داشته است که با تلاش ماموران آتش نشانی اطفاء شده است.

وی در این باره گفت: مسجدی که در حریق سوخته  در طبقه هم کف از یک ساختمان اجاره ای واقع شده است.

خوشبختانه کسی در این آتش سوزی مجروح نشده و ساختمان مسجد نیز از خسارات عمده در امان مانده است. با این حال تمامی وسایل و متعلقات که در داخل مرکز قرار داشته سوخته و به خاکستر تبدیل شده است. 5آپارتمان مسکونی مرتبط با مسجد نیز تخلیه شده اند.

تاکنون پلیس هیچ مظنونی را در این رابطه شناسایی یا دستگیر نکرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha