پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بناب

حوزه/ مؤسسه تخصصی حضرت ولی‌عصر(عج) حوزه علمیه بناب استان آذربایجان شرقی در ۷ رشته تخصصی فعالیت می کند که برای سال آینده نیز طلبه جدید پذیرش می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مؤسسه تخصصی حضرت ولی‌عصر(عج) حوزه علمیه بناب هم اکنون در هفت رشته کلام مقارن، کلام اسلامی، تفسیر، مدرسی فقه و اصول، تبلیغ، حقوق و قضای اسلامی و تاریخ اسلامی فعالیت می کند، این مرکز در سطوح دو و سه ارایه خدمات آموزشی و پژوهشی دارد که سطح چهار نیز به زودی راه اندازی می شود.

این موسسه در طول سال تحصیلی اقدام به برگزاری كارگاه های مختلف تخصصی از جمله کارگاه روش تحقیق و روش تدریس پیشرفته می کند.

آزمون سراسری ورودی مراکز تخصصی و موسسات آموزش عالی حوزه های علمیه، ماه جاری همزمان با سراسر کشور در حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب نیز برگزار شد که نتایج آزمون کتبی طی روزهای آینده به مدیریت های استانی ابلاغ و پس از هماهنگی با واحدهای آموزشی اعلام عمومی خواهد شد و قبول شدگان جهت اخذ نوبت مصاحبه به مرکز پذیرش خود مراجعه خواهند کرد.

این مرکز ۱۵ نفر در رشته مدرسی فقه و اصول، ۱۵ نفر در رشته کلام مقارن، ۱۵ نفر در رشته کلام اسلامی و ۲۰ نفر در رشته حقوق و قضای اسلامی برای سال تحصیلی آینده ظرفیت پذیرش خواهد داشت.

مرکز تخصصی حوزه علمیه بناب به همراه مرکز تخصصی شیعه‌ شناسی حوزه علمیه تبریز تنها مراکز تخصصی حوزه علمیه آذربایجان‌ شرقی است.

گفتنی است، مؤسسه تخصصی حضرت ولی‌عصر(عج) حوزه علمیه بناب به همت آیت الله عبدالمجید باقری بنابی در سال ۱۳۸۹ با هدف ارایه آموزش ‌های تخصصی دروس حوزوی، افتتاح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha