شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
گفتگو

حوزه/ حجت الاسلام تقوایی با تاکید بر این که امروز وظیفه طلاب سنگین تر از گذشته است، گفت: طلاب و روحانیان باید در تبیین نقشه های دشمن فعالیت گسترده ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام اظهار داشت: ماه رمضان فرصتی مغتنم برای اصلاح و رشد نفس است.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام با بیان این که در ماه رمضان تمامی اعمال روزه دار عبادت است، تصریح کرد: رمضان دوره آموزش بندگی خدای متعال است.

وی افزود: رمضان ماهی است که دل ها آماده و پذیرای حقیقت هستند و طلاب و روحانیان در این ماه باید فعالیت تبلیغی خود را بیش تر از قبل دنبال کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام یادآور شد: یکی از ابرازهای اصلی تبلیغ و مورد نیاز مبلغان داشتن اخلاق حسنه است، لذا ماه رمضان فرصتی برای کسب مکارم اخلاقی و دوری از رذائل است.

حجت الاسلام تقوایی در ادامه، مطالعه، تفکر و پژوهش را امری حیاتی و ضروری برای طلاب علوم دینی دانست و اظهار کرد: کسانی که در حوزه علمیه هستند، باید در کسب علم و دانش بسیار کوشا باشند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان دین و انقلاب از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی کوتاهی نکرده و امروز درصدد کم رنگ کردن ارزش های دینی در جامعه هستند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه امروز وظیفه طلاب سنگین تر از گذشته است، گفت: کشور ما امروز مورد هجمه های فرهنگی و اقتصادی دشمنان قرار گرفته، لذا طلاب و روحانیان باید در تبیین نقشه های دشمن فعالیت گسترده داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha