پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آموزش قرآن

حوزه/ مسئول غرفه موسسه زبان آموزی قرآن گفت: هم اکنون طرح «زبان آموزی بشارت» با همکاری وزارت امور خارجه در ۴۰ کشور دنیا از جمله ترکیه، مالزی و کانادا در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، محمد حسن رزاق، مدیر موسسه زبان آموزی قرآن، با اشاره به این که زبان قرآن اختصاص به کل جهان اسلام دارد و ضروری است همه مسلمانان زبان قرآن را بیاموزند، گفت: در نمایشگاه قرآن سال گذشته حدود 5 هزار نفر در طرح زبان آموزی شرکت کردند و تلاش ما بر این است که در نمایشگاه امسال این تعداد به 10 هزار نفر افزایش یابد.

وی، فعالیت موسسه زبان آموزی قرآن را جزو طرح های ملی عنوان و اظهار کرد: این طرح هم اکنون برای کارکنان دولت به عنوان آموزش ضمن خدمت در حال اجرا است.

مسئول غرفه موسسه زبان آموزی قرآن در نمایشگاه بین المللی قرآن، اجرای طرح بشارت را یکی از برنامه های ویژه این موسسه در نمایشگاه قرآن عنوان و خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای ثبت نام در این طرح می توانند با حضور در نمایشگاه قرآن کریم و مراجعه به غرفه "نهج البلاغه" در این طرح ثبت نام کنند، ضمن آن که با حضور در نمایشگاه مشمول تخفیف 15 درصدی نیز خواهند شد.

رزاق در ادامه با بیان اینکه این موسسه هم اکنون در 300 نقطه تهران دارای شعبه است، اظهار کرد: طرح بشارت شیوه ای کارآمد در آموزش قرآن کریم است و کلام الهی را همانند زبان مادری به مشتاقان می آموزد.

مسئول غرفه موسسه زبان آموزی قرآن با بیان اینکه این طرح بر اساس چهار مهارت پایه ای شنیدن، گفتن، خواندن و نوشتن در آموزش بنا شده، خاطر نشان کرد: هم اکنون طرح زبان آموزی با همکاری وزارت امور خارجه در 40 کشور دنیا از جمله ترکیه، مالزی و کانادا در حال اجرا است .

گفتنی است، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 14 خرداد ماه مصادف با 19 رمضان در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپا است.

انتهای پیام/ع

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha