پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حمایت از کالای ایرانی

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: چنانچه طلاب و روحانیان و خانواده‌های آن‌ها در بحث تولید و صنایع‌دستی فعالیت کنند، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از آن‌ها حمایت می‌کند و در کنار آن‌ها خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمد امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به شعار سال «حمایت از کالای ایرانی»، اظهار داشت: طلاب و روحانیان باید در حمایت و استفاده از کالاهای ایرانی پیش‌قدم باشند و برای رونق اقتصاد و حمایت از تولیدکنندگان داخلی تلاش کرده و دیگران را نیز به این امر مهم سفارش کنند.

وی افزود: چنانچه طلاب و روحانیان و خانواده‌های آن‌ها در بحث تولید و صنایع‌دستی فعالیت کنند، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از آن‌ها حمایت می‌کند و در کنار آن‌ها خواهد بود.

حجت‌الاسلام امیری با اشاره به مزین شدن امسال به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» گفت: شیرازه این شعارها و ایجاد انگیزش‌ها این است که خانواده ایرانی سه کار را انجام دهد؛ اول تولیدگر شود، دوم قناعت پیشه بوده و از تجملات و هزینه‌های گزاف جلوگیری کند و سوم از تولیدات ایرانی استفاده کند؛ بنابراین این سه مورد باید در خانواده طلاب و روحانیان نهادینه شود، تا جامعه از آن‌ها الگوبرداری کند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به تحقق موضوع بسیار مهم اقتصاد مقاومتی در کشور، خاطرنشان کرد: عنصر مهم تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت از کالای ایرانی است و به همین دلیل باید همه ما در این زمینه توجهی ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha