شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قدیری ابیانه

حوزه/ کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: آمریکا با انتقال سفارتش به بیت المقدس ،حماقت بزرگی را مرتکب شد و موجب خشم فراوان امت اسلامی گردید.

دکتر محمدحسن قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به قدس، اظهار داشتَ: تصمیم سران کاخ سفید برای این جابجایی آن هم در روز نکتب یعنی هفتادمین سالگرد تشکیل رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی، پیام روشنی به جهانیان به خصوص آحاد مسلمانان داشت و آن هم این که ایالات متحده و به طور کلی نظام استکبار، به هیچ وجه دست از حمایت از اسراییل برنمی دارد.

وی افزود: البته به خاطر این حماقت، آمریکایی‌ها امروز باید بیش از هر زمان دیگری نگران باشند، چرا که نظامیان و کارکنان دولتشان در کشورهای مختلف به عنوان مجازات آمریکا در انتقال سفارت این کشور به قدس شریف احتمالاً مورد حمله مبارزان اسلامی قرار خواهند گرفت، ضمن آن که تنفر از کاخ سفید و مقامات آن در بین مجامع اسلامی چندین برابر شده است.

سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک ضمن انتقاد از سکوت مجامع مدعی حقوق بشر در قبال جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی و به خصوص علیه مردم مظلوم غزه، گفت: غاصبان قدس شریف در مواجهه با تظاهرات آرام مردم فلسطین و تأکید آن‌ها بر حق بازگشت به سرزمین مادری شان، آن فجایع را رقم زدند به طوری که حتی به کودک چندماهه نیز رحم نکردند؛ اما باید بدانند که تقاص این جنایت ها را پس خواهند داد.

وی اضافه کرد: آن چه مسلم است این که ارتکاب این جنایات و تداوم اشغالگری برای اسراییل به هیچ وجه مشروعیت‌آور نیست و باعث نمی‌شود تا مسلمانان تحت فشار آمریکا و اروپا، این رژیم جنایتکار و کودک کُش را به رسمیت بشناسند.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha