جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روحانیون ایثارگر

حوزه/مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی از برگزاری نشست روحانیون ایثارگر در این استان به مناسبت سالروز گرامیداشت فتح خرمشهر خبر داد.

احیامحمد امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: به مناسبت سالروز گرامیداشت فتح خرمشهر، نشست روحانیون ایثارگر در این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نشست با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی برگزار می‌شود، افزود: تجلیل از رزمندگان و ایثارگران روحانی، یادآوری کیفیت نقش روحانیت در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، تعریف نقش روحانیت در راستای پاسداری از خون شهدا و انقلاب اسلامی ازجمله اهداف برگزاری این نشست است.

امیری تصریح کرد: جامعه روحانیت در دفاع مقدس پیشگام و پیشتاز بوده و هیچ قشری به اندازه روحانیت شهید، تقدیم انقلاب اسلامی نکرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت:  روحانیت با احساس مسئولیت، بصیرت شناسی و دشمن‌شناسی به موقع در کنار سایر جوانان این مرز و بوم پا در عرصه جنگ حق علیه باطل گذاشت و شهدای زیادی را هم تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تجلیل و قدردانی از روحانیون ایثارگر استان که در دوران دفاع مقدس نقش مؤثر و فعالی داشته‌اند و دارای تجربیات و آثار ارزشمندی از آن دوران هستند، نشستی به همین منظور برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha