شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: لازم است در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خدمات نظام در ابعاد گوناگون تبیین شود و مطمئنا مردم منصف هستند و به سیاه‌نمایی دشمنان گوش نخواهند داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدنقی لطفی، در جلسه تشکیل ستاد سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: جنبه‌ سیاسی این پیروزی پررنگ‌تر از جنبه‌ نظامی است که قدرت‌های بزرگ نیز به این پیروزی ایران اذعان کرده اند.

وی با بیان اینکه رازماندگاری و شکست‌ناپذیری ایران اسلامی پیوند امام و رهبری و امت است، تصریح کرد: 4 دهه بالندگی و پویایی نظام حاصل این پیوند مبارک است که ایده‌های اتاق فکر قدرت‌های بزرگ را با شکست مواجه کرده و تمام طراحی‌های آنان را به بن‌بست کشانده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: هرچند 29 سال از آن حادثه‌ی تلخ می‌گذرد اما نام امام همچنان زنده است و دشمنان از نام ایشان هراس دارند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با بیان اینکه دشمن دنبال تضعیف ولایت فقیه به عنوان عمود خیمه‌ انقلاب است، افزود: به لطف خدا و هوشسیاری مردم، دشمن در این زمینه مانند همیشه ناکام خواهد ماند.

وی بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: لازم است در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خدمات نظام در ابعاد گوناگون تبیین شود و مطمئنا مردم منصف هستند و به سیاه‌نمایی دشمنان گوش نخواهند داد.

در این نشست، حکم آیت‌الله جنتی برای انتصاب نماینده ولی‌فقیه در استان به عنوان رئیس ستاد سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط حجت‌الاسلام‌المسلمین چراغی‌پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام قرائت شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha