سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم-۲

حوزه/ بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده است و خبرگزاری رسمی حوزه نیز همانند سنوات گذشته در بخش رسانه ای نمایشگاه دارای غرفه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده است و خبرگزاری رسمی حوزه نیز همانند سنوات گذشته در بخش رسانه ای نمایشگاه دارای غرفه هستند.

پشتیبانی، رسانه و فضای مجازی، تبلیغ و هنر، بین الملل، محتوا و دستگاه ها و نهادها تشکیل دهندگان بخش های این نمایشگاه هستند و کمیته حوزوی زیر نظر بخش دستگاه ها و نهادها به فعالیت خود ادامه می دهد.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین سید حسن طیب حسینی، مسئول بخش حوزوی، امسال قریب به 40 نهاد و مرکز حوزوی در نمایشگاه بین المللی قرآن شرکت کرده و محصولات خود را عرضه کرده اند که 50 درصد آن ها برای نخستین بار در نمایشگاه حضور پیدا کرده اند.

هر چند نمایشگاه بین المللی قرآن از دیروز کار خود را به صورت رسمی آغاز کرده و در همان شب نخست استقبال خوبی توسط مردم صورت گرفت ولی همچنان شاهد هستیم که بسیاری از بخش ها مشغول آماده سازی غرفه های خود هستند.

با تمام این مسائل، خوشبختانه بخش حوزوی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن تاکنون خوش درخشیده و شاهد انسجام ویژه ای در میان غرفه های آن هستیم. غرفه های بخش حوزوی از همان روز نخست آماده بوده و محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.

با گشت و گذاری در بخش های مختلف نمایشگاه، می بینیم که استقبال از غرفه های مختلف حوزوی به ویژه بخش مشاوره رایگان آن رضایت بخش بوده و این مهم می طلبد که نسبت به این بخش نگاه ویژه ای صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha