جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آل هاشم

حوزه/ امام جمعه تبریز از مجاهدت‌ های چندین ساله امام جمعه سابق ارومیه در دوران پیش از انقلاب و بعد از آن، برای تثبیت نظام قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، درپی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا حسنی، امام جمعه سابق ارومیه، با صدور پیامی به شرح ذیل، رحلت این عالم وارسته را تسلیت گفت. متن کامل پیام را در ادامه می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ

خبر رحلت عالم مجاهد و منادی اخلاق و تقوا، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در استان آذربایجان‌ غربی و امام جمعه ارومیه موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

خدمات ارزشمند و ماندگار این عالم بزرگ در طول عمر پر برکت خود به جهان اسلام، عالم تشیع و همچنین بیش از نیم قرن مجاهدت نستوه چریکی ایشان در دوران پیش از انقلاب و سال‌ های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی برای تثبیت نظام اسلامی فراموش شدنی نیست.

این ضایعه را به حضور مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی ، جامعه روحانیت و پیروان راستین حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه، شیعیان اهل بیت(علیهم السلام) و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و شادی روح آن فقید سعید و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان آن مرحوم را از خداوند متعال مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha