شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام بابادایی سامانی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه تهران با اشاره به توصیه اکید مقام معظم رهبری مبنی بر انقلابی ماندن حوزه های علمیه، اظهار داشت: مبلغان همواره در خط مقدم جهاد فرهنگی بوده و ارتباط مستقیم و مستمری با مردم دارند، از این رو ضرورت دارد همواره در مسیر انقلاب بوده و خود انقلابی بمانند تا بتوانند جامعه را در مسیر گفتمان انقلاب راهبری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین وحید بابادایی سامانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با تبریک ماه مبارک رمضان، با اشاره به برگزاری همایش بزرگ مبلغان و مبلغات مدارس امین در حرم مطهر امام خمینی(ره)، اظهار داشت: بدون تردید مبلغات مدارس امین که در خط مقدم تبلیغ دانش آموزی قرار دارند، همه عمر و وقت خود را وقف تبلیغ دین و تربیت دینی جوانان و دانش آموزان کرده اند.

وی افزود: معاونت تبلیغ حوزه علمیه تهران در نظر دارد جهت قدردانی از زحمات مجاهدانه و خالصانه این بزرگواران، همایش«ضیافت افطار» را با حضور همه مبلغان و خانواده های آنان روز پنجشنبه سوم خرداد ماه در محل حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار نماید.

حجت الاسلام والمسلمین بابادایی سامانی با بیان این که مبلغان و مبلغات مدارس امین فرزندان انقلابی امام خمینی هستند، گفت: با توجه به این که در آستانه سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) قرار داریم، تصمیم گرفتیم این همایش در محل مرقد مطهر حضرت امام(ره) برگزار شود.

وی افزود: قبل از آغاز رسمی مراسم، مبلغان حوزه علمیه تهران با حضور در مرقد مطهر حضرت امام، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق خواهند کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه تهران با اشاره به نقش خانواده های مبلغین در موفقیت تبلیغی آنان، گفت: در این همایش برنامه های ویژه ای برای خانواده های مبلغان خواهیم داشت و بنا داریم از صبر، استقامت و همراهی خانواده ها با مبلغان تجلیل به عمل آوریم، زیرا اعضای خانواده با همکاری خوب خود در ثواب جهاد تبلیغی مبلغان و مبلغات شریک هستند.

حجت الاسلام والمسلمین بابادایی سامانی در پایان با اشاره به توصیه اکید مقام معظم رهبری مینی بر انقلابی مانده حوزه های علمیه، اظهار داشت: مبلغان و مبلغات مدارس امین در خط مقدم جهاد فرهنگی، تبلیغی و تربیتی قرار دارند و نمایندگان و سفیران فکری حوزه علمیه در جامعه به شمار می آیند و ارتباط مستقیم و مستمری با مردم و دانش آموزان دارند، بنابراین ضرورت دارد این افراد همواره در مسیر انقلاب بوده و خود انقلابی بمانند تا بتوانند جامعه را در مسیر گفتمان انقلاب راهبری کنند. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha