پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 450966
۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
حجت الاسلام نبئی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف از برگزاری مراسم سی شب با قرآن و عترت در شهرستان خوسف خبر داد.

حجت الاسلام هادی نبئی، در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، اظهار کرد: به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان برنامه محوری 30 شب در محضر قرآن با حضور شکوهمند و مسئولان استانی و شهرستانی در خوسف برگزار می‌شود.

وی با بیان این که مراسم مذکور یکی از برنامه‌های محوری استانی است، تصریح کرد: در هر شب ماه مبارک رمضان، ترتیل یک جزء از قرآن کریم، تفسیرقرآن، بیان مسائلی در بحث آسیب های اجتماعی، بیان احکام و همچنین برنامه های شاد و متنوع ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف این طرح و مراسم را مورد استقبال مردم شهر و روستاهای اطراف دانست و یادآور شد: هر شب بیش از 1000 نفر از برنامه مذکور استقبال می کنند.

حجت الاسلام نبئی با اشاره به اینکه مراسم 30 شب با قرآن کریم شهرستان خوسف، هر شب از ساعت 21:15 تا ساعت 23 در بوستان مهر این شهرستان برگزار می شود، یادآور شد: برگزاری کارگاه های تخصصی ویژه نوجوانان در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی، از برنامه های جانبی این مراسم است.

وی ضمن اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه فعلی به ویژه موضوع طلاق، تبیین کرد: در این مراسم سعی شده که به این مسائل به صورت کامل پرداخته شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوسف برگزاری مراسم 30 شب با قرآن کریم شهرستان خوسف را یک اقدامات فرهنگی بزرگ دانست و گفت: این برنامه با همکاری امام جمعه خوسف و اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان و به صورت کاملا مردمی برپا می شود.

حجت الاسلام نبئی با تشکر ویژه از حضورحجت الاسلام مقری حافظ کل قرآن کریم در این مراسم، ادامه داد: خوشبختانه 80 درصد شرکت کنندگان مراسم 30 شب با قرآن کریم خوسف را، جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند و بانوان نیز حضور پررنگ و چشمگیری در برنامه مذکور دارند.

وی در پایان از انجام قرعه کشی و اهدای جوایز در پایان هر شب از مراسم 30 شب با قرآن کریم خبر داد و مطرح کرد: این امر سبب جذب بیشتر نوجوانان و جوانان شده و امیدواریم که خیران بزرگوار نیز در تهیه جوایز و تشویق و ترغیب این عزیزان به برنامه های فرهنگی یاری رسان ما باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha