پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام عباس امینی - شاهرود

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان گفت: تبلیغ درست کالای ایرانی در شبکه‌های پیام‌رسان یکی از راه‌های حمایت از کالای داخلی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی، ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود به میزبانی دفتر امام جمعه این شهر، با اشاره به ویژگی‌های ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی، بخشش، تقواپیشگی انسان و ارتباط با خالق هستی است و این ماه، ماه مهربانی و فرهنگ‌سازی برای جامعه است.

عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، تصریح کرد: ایثار، مقاومت و ازخودگذشتگی مردم بود که سوم خرداد خلق شد و باید یاد و خاطره آن دوران به نحو شایسته‌ای در جامعه بخصوص برای جوانان و نوجوان که یادی از آن دوران ندارند، یادآوری گردد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» افزود: یکی از راه‌های کمک و حمایت از کالای داخلی، معرفی آن‌ها به‌صورت مناسب در شبکه‌های پیام‌رسان برای جامعه و مردم است.

فرماندار شهرستان شاهرود نیز در این نشست ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه ایثار، گذشت و انس با قرآن کریم و خداوند متعال است.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه سوم خرداد، حماسه بسیار عظیم از سوی مردم بود و تصریح کرد: اگر مقاومت و ایثار مردم بخصوص جوانان آن دوران نبود، قطعاً چنین حماسه و پیروزی بزرگ به دست نمی‌آمد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از کالاهای ایرانی گفت: کالا و تولیدات داخلی باید به طرق مختلف به جامعه شناسایی و معرفی گردد تا مردم و دستگاه‌ها نیازمندی‌های خود را از تولیدات داخلی تهیه نمایند، لذا به همین جهت قرار است در آینده نزدیک، نمایشگاهی از کالاها و توانمندی‌های شهرستان، در شاهرود برپا شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha