جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام هادی ابراهیمی - سمنان

حوزه/ نباید به هر قیمتی عزت ملت را زیر سؤال برد اگر صرفاً برای دستیابی به منافع، نیرو و انرژی کشور را هزینه کنیم به سمت لیبرالیسم حرکت کرده‌ایم، لذا عزت، اقتدار و منافع مردم در کنار هم تأمین شود تا بتوانیم همچنان به‌عنوان یک کشور مقتدر در منطقه و جهان باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام هادی ابراهیمی، ظهر امروز در جمع پرسنل تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان، اظهار داشت: همان‌طور که رهبر انقلاب پیش‌بینی می‌کرد اعتماد به آمریکا و کشورهای حامی استکبار جز خسران برای ملت‌ها نیست.

مسئول عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ ۱۲ قائم آل محمد(عج) استان سمنان، با بیان این که امروز با گذشت چندین سال از تنظیم و اجرای برجام آمریکا به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین کشورهای حاضر در این قرارداد در کمال وقاحت برجام را به‌راحتی آب خوردن ترک کرد، تصریح کرد: عده‌ای در کشور، دشمنی با آمریکا را و کشورهای مرتجع را توهم می‌دانستند و این باور را داشتند که با هر دولت و کشوری با هر طرز فکر و عقیده می‌توان گفتگو کرد.

وی با اشاره به تجربه مردم ایران اسلامی از خباثت‌ها و خیانت‌های دولت آمریکا افزود: متأسفانه سال‌ها عمر کشور هزینه شد تا تجربیاتی تلخ دوباره تجربه شود؛ امروز علی‌رغم خروج آمریکا از برجام و ادعای غربی‌ها در حمایت از برجام باز همان استراتژی و تاکتیک در حال شکل‌گیری است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: آمریکا محدود کردن فعالیت‌های موشکی ایران را بهانه ماندن در برجام قرار داد و امروز دولت‌های غربی همین خواسته‌ها را تکرار می‌کنند.

وی با اشاره به سخنان اخیر وزیر امور خارجه آمریکا و مداخله او در امور داخلی کشور، جواب رئیس‌جمهور به او را جوابی انقلابی خواند و گفت: اگر از ابتدا با این قدرت و ادبیات در مذاکرات حاضر می‌شدیم بسیار موفق‌تر بودیم.

مسئول عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ ۱۲ قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به بعضی سخنان از سوی افرادی که خود را صاحب‌نظر می‌دانند، افزود: نباید به هر قیمتی عزت ملت را زیر سؤال برد اگر صرفاً برای دستیابی به منافع، نیرو و انرژی کشور را هزینه کنیم به سمت لیبرالیسم حرکت کرده‌ایم، لذا عزت، اقتدار و منافع مردم در کنار هم تأمین شود تا بتوانیم همچنان به‌عنوان یک کشور مقتدر در منطقه و جهان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha