جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تفاهم نامه مرکز خدمات و بیمه ‌آسیا

حوزه/ نشست مشترک مدیران مرکز خدمات و شرکت بیمه آسیا با هدف امضای تفاهم‌نامه همکاری، در سالن جلسات مرکز خدمات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، نشست مدیران مرکز خدمات و شرکت بیمه آسیا، با حضور حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات و دکتر کاردگر مدیر عامل شرکت بیمه آسیا، به منظور امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک در سالن جلسات مرکز خدمات برگزار شد.
در این نشست که مدیران ارشد دو مجموعه نیز حضور داشتند مرکز خدمات و شرکت بیمه آسیا برای چهارمین سال متوالی با موضوع بیمه طلاب و روحانیان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی در این نشست با ابراز خرسندی از همکاری خوب مرکز خدمات و بیمه آسیا گفت: اینکه این دو مجموعه در سال گذشته توانستند سالم حرکت کنند نعمتی از سوی خدا بوده است و اگر بخواهیم این موفقیت را ادامه دهیم باید قدردان این نعمت بیشتر از گذشته باشیم.
وی گفت: در آموزه‌های دینی داریم که خود نعمت جای شکر دارد ولی حفظ نعمت از آن مهم‌تر است.
رئیس مرکز خدمات با بیان اینکه رمز موفقیت قرارداد مرکز خدمات و بیمه آسیا، مراقبت، کنترل و نظارت است افزود: این همکاری یک تجربه عملی بسیار خوب است و نشان داده‌ایم که مراکز مختلف کشور می‌توانند با سلامت خودشان خدمت بزرگی به کشور عرضه کنند.
وی تصریح کرد: خدمت به طلاب و روحانیان، برکت کار شما را افزایش می‌دهد و دعای خیر طلبه‌ها برای شما سرمایه‌ای برای موفقیت خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی داشتن ابتکار و خلاقیت را بسیار مهم برشمرد و گفت: به آنچه بوده نباید بسنده کنید، چراکه همواره می‌توان بهتر کار کرد و اگر به وضع موجود بسنده کنید، ابتدای توقف و توقف نیز اول سقوط است.
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه همچنین کسب رتبه نخست بیمه آسیا در بین مؤسسات مالی برای چهارمین سال متوالی را به خانواده بیمه آسیا و مدیرعامل این شرکت تبریک گفت.

همچنین در این جلسه حجت الاسلام حسام افروز معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات با تشکر از همکاری خوب مدیرعامل و کارکنان خدوم و دلسوز بیمه آسیا با مرکز خدمات، گفت: روند کار بیمه طلاب به‌گونه‌ای بوده است که الحمدالله از رضایتمندی خوبی برخوردار است و توانسته بخشی از نیاز بیماران را برطرف کند.
وی ابراز داشت: تأکید بر مدیریت و اجرا بر مبنای فرهنگ‌سازی و جلوگیری از مصرف‌گرایی، و نظارت دقیق بر قرارداد و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، دو رویکرد مهم مرکز خدمات در قرارداد جدید با شرکت بیمه آسیا است و آن را سرلوحه کارمان قرار خواهیم داد.

در ادامه جلسه دکتر کاردگر با ابراز خرسندی از تمدید قرارداد همکاری مرکز خدمات و بیمه آسیا برای چهارمین سال متوالی، گفت: اینکه قرارداد بیمه آسیا و حوزه به خوبی پیش می‌رود، نتیجه کنترل داخلی است که از سوی مرکز خدمات انجام می‌شود.
وی بیان کرد: نظارت و کنترل برگ برنده یک شرکت است و اگر کنترل داخلی به خوبی انجام شود می‌توانیم خدمات بهتر و با قیمت پایین‌تری به مردم ارائه کنیم.
دکتر کاردگر ابراز داشت: مرکز خدمات از تیم کارشناسی مجرب و با توان علمی بالایی برخوردار است که محاسبات بیمه را دقیق آکچوئری می‌کنند و خود به نوعی بیمه‌گر هستند.
مدیرعامل شرکت بیمه آسیا گفت: در صنعت، ادبیاتی شکل گرفته است که خدمت ارزان برابر با بی‌کیفیتی تعبیر می‌شود، ولی ما در فعالیت خودمان به‌هیچ‌وجه نخواستیم خدمت ارزان بی‌کیفیت ارائه کنیم؛ چراکه باعث می‌شود عملاً نتیجه نگیریم.
وی تصریح کرد: در قرارداد با حوزه علمیه تلاش کرده‌ایم که خدمات با قیمت پایین ولی با کیفیت خوب ارائه شود و این قرارداد می‌تواند یک مدل در صنعت بیمه معرفی شود.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha