پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاونت تهذیب

حوزه/ مدیر مشاوره و خانواده معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه از برگزاری دوره مهارت های زندگی در مشهد مقدس خبرداد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام مجتبی رضایی با اشاره به برنامه های تابستانی مدیریت مشاوره و خانواده معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه، اظهارداشت: دوره های آموزشی امسال بصورت تخصصی توسط اساتید مجرب برگزار می گردد.

وی عنوان کرد: دوره مهارت های زندگی برای اساتیدی است که قبلا دوره های مقدماتی آشنایی با مهارت های راهنمایی و مشاوره را با موفقیت به پایان رسانده اند و در حال گذراندن دوره تکمیلی یا اتمام آن هستند و همچنین فارغ التحصیلان رشته های تخصصی مشاوره و روانشناسی مانند مرکز تخصصی امام رضا(ع)، مرکز تخصصی امام خمینی(ره)، موسسه ی اخلاق و تربیت و رشته روانشناسی مثبت گرا می توانند در این دوره شرکت کنند.

حجت الاسلام رضایی افزود: طی برنامه ریزی انجام شده دوره مهارت های زندگی یک هفته به طول می انجامد که شرکت کنندگان می توانند یکی از بازه های زمانی 23 تا 29 تیر ماه و یا 30 تیر تا 5 مرداد ماه را انتخاب نمایند.

وی بیان داشت: در این دوره ی آموزشی سرفصل هایی از جمله؛ کارگاه مهارت های ارتباطی زوجین، کارگاه حل مسئله و تعارض، کارگاه تفاوت های زن و مرد، کارگاه مدیریت خشم و استرس ارائه می گردد.

این کارشناس مسائل روانشناسی و امور خانواده اظهارداشت: در این دوره از تمام شرکت کنندگان، تست های استعدادیابی و مصاحبه بعمل می آید و مهارت شرکت کنندگان در زمینه مشاوره های تخصصی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

لازم به ذکر است: ثبت نام این دوره از طریق سایت معاونت تهذیب در نیمه دوم خرداد انجام خواهد شد و مشاورین جهت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 02537255890 داخلی 581 تماس حاصل نمایند .

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha