جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 سردار علی پور، مدیر کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان

حوزه/ سردار علیپور با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر سند «ما می توانیم» شد، گفت: در خرمشهر بر اراده استکبار جهانی و سلاح‌های مدرن و سکوت مجامع بین‌المللی و اتحاد شوروی و آمریکا پیروز شدیم؛ وقتی وارد دروازه‌های خرمشهر شدیم تعداد افراد به ده هزار نرسید و نزدیک به ۱۹ هزار نفر را اسیر کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار محمد علی پور، مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، امروز در سالن جلسات اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، با بیان این که سوم خرداد تداعی کننده عزت، غرور و پیروزی ملت بر دشمنان است، اظهارداشت: زمانی که از سوم خرداد صحبت می‌کنیم باید به این دو موضوع که یکی «تجاوز به خاک جمهوری اسلامی» و دیگری «مشوقان چنین تجاوزی و علل آن» است، توجه کنیم؛ چراکه این مهم می‌تواند در برهه کنونی درس‌های بزرگی را به همه مردمان جهان دهد.

وی با تأکید بر این که لابی‌های صهیونیستی و آمریکایی، در به راه انداختن جنگ هشت‌ساله نقش تعیین کننده‌ای داشتند، گفت: پس از آنکه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، منافع آمریکا و صهیونیسم به خطر افتاد و به همین دلیل نیز توطئه چینی‌ها به راه افتاد و این چنین جنگ هشت‌ساله علیه ملت ایران تحمیل شد.

علی پور، با بیان این که توطئه چینی‌های دشمنان تا به امروز و حتی گسترده‌تر از قبل، ادامه دارد، تصریح کرد: به لطف خدا و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی همه توطئه‌های استکبار از قبیل اختلافات قومیتی، جنگ اقتصادی و تحریم‌ها را به نحوی خنثی و از بین برده است.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، در ادامه با بیان این که خرمشهر سنبل استقامت و وحدت ایرانیان است، گفت: خرمشهر سند مظلومیت ایران و پیروزی علیه استکبار و ماندگاری نظام ولایی انقلاب اسلامی است که به واسطه مقاومت در آن امروزه مرزهای مقاومت کشورمان به سوریه، لبنان، یمن و عراق رسید.

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر سند «ما می توانیم» شد، افزود: در خرمشهر بر اراده استکبار جهانی و سلاح‌های مدرن و سکوت مجامع بین‌المللی و اتحاد شوروی و آمریکا پیروز شدیم؛ وقتی وارد دروازه‌های خرمشهر شدیم تعداد افراد به ده هزار نرسید و نزدیک به ۱۹ هزار نفر را اسیر کردیم.

این مقام مسئول، در پایان با تأکید بر اینکه امروزه هیچ سندی امضا نمی‌شود مگر اینکه خواسته یا ناخواسته جمهوری اسلامی ایران را وارد کنند، اظهارداشت: به حول قوه الهی نظام مقتدر ایران امروز در برابر قدرت‌های جهانی ایستاده و جزو چند کشور برتر جهانی در مباحث علمی، هسته‌ای، صنعتی و عمرانی شده است.

 

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha