پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پژمانفر

حوزه/ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که مجلس اصلاً در جریان روند مباحث مذاکرات نبود، گفت: رهبری نیز در جریان بسیاری از مباحث مذاکرات نبودند و در معرض کار انجام شده قرار گرفتند.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن، نسبت به سخنان برخی مبنی بر این که برجام خواسته نظام و رهبری بوده واکنش نشان داد.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری در این قضایا هشدارها و تذکراتشان را دادند. از اول هم پیش بینی کرده بودند که از مذاکره با طرف مقابل نتیجه نخواهیم گرفت و به مذاکرات خوشبین نیستند. اکنون نیز می بینیم که این موضوع محقق شده است.

حجت الاسلام پژمانفر اظهار کرد: اگر مراحل انجام مذاکرات و تصویب برجام را نگاه کنیم می بینیم که مقام معظم رهبری بسیاری از نکات را تذکر داده اند و ورود پیدا کرده اند، ولی این که فردی بخواهد بگویید تمامی فعالیت های ما با هماهنگی رهبری بوده بی انصافی کرده است.

وی ادامه داد: البته نمی شود باور کرد که گفته شود ما کار خودمان را انجام دادیم و بر این موضوع اصرار داشتیم و به اطلاع رهبری نرسانده ایم. بلکه آقایان رفتند کارشان را انجام دادند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که مجلس اصلاً در جریان مباحث مذاکرات نبود، گفت: مقام معظم رهبری نیز در جریان بسیاری از مباحث مذاکرات نبودند و در معرض کار انجام شده قرار گرفتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha