پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حسنی

حوزه/ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مرحوم حسنی تا پایان عمر به عهد خود با حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و ارزش های انقلاب وفادار بود و از همه آزمون‌های تاریخی سربلند بیرون آمد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با تسلیت درگذشت مجاهد نستوه حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا حسنی، اظهار داشت: مرحوم حسنی از همه آزمون‌های تاریخی سربلند بیرون آمدند و در شرایط‌ سخت و ناگوار امام امت را تنها نگذاشت.

وی، رحلت نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه را به مردم شریف استان و مقام معظم رهبری تسلیت گفت و افزود: ایشان به معنای واقعی کلمه مجاهدی انقلابی، رزمنده‌ای شجاع و سیاستمداری باهوش بود و در همه شرایط در کنار امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضور داشتند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه شخصیت ایشان باید برای نسل جدید و نسل‌های آینده ایران اسلامی تبیین و از این رهگذر الگوسازی شود، اذعان داشت: در این صورت می‌توان گوشه‌ای از روحیات مجاهد نستوه حسنی را به نسل جدید منتقل کرد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حسنی برای مردم ما ضایعه اسفباری بود، خاطرنشان کرد: به واسطه زنده نگه داشتن یاد و نام‌شان می‌توان راه‌شان را پر رهرو نگه داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha