جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام میناپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از فعال بودن بیش از ۵ طرح عمرانی حوزوی در این استان خبر داد .

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه ساختمان مدرسه علمیه رضوی الشتر با زیربنای ۳ هزار مترمربع در حال ساخت است، گفت: عملیات ساخت استاد سرا در نورآباد نیز با بیش از 10 سال رکود آغاز شده است .

وی با بیان اینکه طرح توسعه مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در مرکز شهر در حال انجام است، اظهار کرد: مناقصه این طرح و انتخاب پیمانکار صورت گرفته و هم اکنون مرحله گودبرداری طرح توسعه مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در حال انجام است .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور ادامه داد: در طرح توسعه مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد سالن همایش، خوابگاه، پارکینگ و ...  پیش بینی شده است .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه برای ساخت مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) شهرستان دورود نیز زمین اختصاص یافته است، خاطر نشان کرد: مناقصه این طرح نیز در حال انجام است و با انتخاب پیمانکار ساخت آن آغاز خواهد شد .

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور با بیان اینکه ساخت استاد سرای الیگودرز و بهسازی مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) ازنا نیز تکمیل شده است، گفت: با پیمانکاران این طرح ها هم تسویه مالی شده است .

 وی در پایان از پیگیری ها برای ساخت مراکز تخصصی خبر داد و یادآور شد: با حمایت خیران می توان در توسعه ساخت مراکز آموزشی تخصصی حوزه در استان قدم های موثری برداشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha