جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یدالله غلامی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان این که حماسه سوم خرداد الگویی بی نظیر برای ترسیم روحیه جهادی در کشور است، گفت : استفاده از ظرفیت جوانان مانند دوران دفاع مقدس، سبب پیشرفت کشور می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام یدالله غلامی همزمان با فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، در گفت و گویی با گرامیداشت عملیات بیت المقدس و شهدای این حماسه، فتح خرمشهر را الگویی برای همه نسل ها و عرصه ها عنوان کرد و گفت: این حماسه ی غرور آفرین در چهلمین سال از انقلاب شکوهمند اسلامی، الگویی بی نظیر برای ترسیم همان روحیه و نگاه جهادی، جهت تحول در اقتصاد کشور است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران افزود: اگر مسئولین کشور به این اصل که فتح خرمشهر کار خدا بود اعتقاد داشته باشند، می توان با توکل بر پروردگار و همچنین ایمان و اعتقاد به توانمندی های داخلی، از مشکلات کنونی اقتصادی نیز عبور کرد.

وی اظهار داشت: از ویژگی های عملیات هایی چون بیت المقدس که جزو شاخص ترین عملیات های دفاع مقدس بود، می توان به خود باوری، اعتماد به نوآوری های فرمانده هان جوان و همچنین نگاه "ما می توانیم" اشاره کرد که امروز نیز دست یافتنی خواهد بود.

حجت الاسلام غلامی با تاکید بر استفاده از جوانان در مناصب اجرایی جهت پیشرفت در عرصه های گوناگون افزود: اگر روزی فرماندهانی چون شهید حسن باقری می آمدند و با طرح های خلاقانه ی خود، زبده ترین درجه داران بین المللی را مورد بهت قرار می دادند، آیا به راستی امروز چنین جوانانی را نمی توانیم یافت کنیم؟

وی در ادامه ابراز داشت: دوست و دشمن بر این مدعا تاکید دارند که توانمندی های نظامی کشور، بدون توجه به کمک های خارجی به دست آمد و این دست آوردها در شرایطی شکل گرفت که کشور در تحریم قرار داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران تاکید کرد: این‌ امر را می توان بهترین الگو برای ترمیم شرایط اقتصادی امروز کشور دانست که مقام معظم رهبری نیز در سخنان خود بر این اصل تاکید داشته اند.

حجت الاسلام غلامی در پایان گفت: همه ی خواص، نخبگان، دانشگاهیان و اقشار مختلف مردم که دغدغه ی پیشرفت کشور را دارند، اگر نگاهی به روحیه ی جهادی ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته باشند، می توانند بهترین الگو و نقشه را به جامعه ارائه دهند و این همان چیزی است که مطالبه رهبر انقلاب نیز بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha