پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: طبق فرمایش رهبری ما اگر می‌خواهیم مشکلات اقتصادی و بیکاری را سامان دهیم باید موانع موجود در این راه را از بین ببریم و برای اینکار باید از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده کرد اما متاسفانه برخی به این ظرفیت ها اهمیت نمی دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی امروز در جلسه اخلاق گفت: یکی از مهم ترین عوامل برای سامان دادن به مشکلات اقتصادی و بیکاری در کشور حمایت از کالاهای ایرانی است، لذا باید این امر را در کشور و بین مردم جا بیندازیم و باید با تولید کالاهای ارزان و با کیفیت به مردم این اطمینان را دهیم که مردم می توانند کالاهای ایرانی را جایگزین کالاهای خارجی کنند.

وی اظهار کرد: با همدلی و همبستگی مردم و مسئولین می توان مشکلات معیشتی و بیکاری را در کشور ریشه کن و ایران اسلامی را از نظر اقتصادی در صدر کشور ها قرار داد؛ کشوری مانند ژاپن که از منابع زیرزمینی محروم است، توانست با همکاری و اتحاد دولت و مردم بیکاری خود را ریشه کن کند .

حجت الاسلام معبودی ادامه داد: غرب و صهیونیست برای از بین بردن اعتقادات جوانان شیعه در صدد ترویج سه کار هستند که شامل ترویج مصرف گرایی با محوریت نیاز ما به آنها می باشد و به همین دلیل مقام معظم رهبری به حمایت از کالای داخلی تاکید دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت:  طبق فرمایش رهبری ما اگر میخواهیم مشکلات اقتصادی و بیکاری را سامان دهیم، باید موانع موجود در این راه را از بین ببریم و برای اینکار باید از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده کرد، اما متاسفانه برخی به این ظرفیت ها اهمیت نمی دهند.

حجت الاسلام معبودی ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر بیان کرد: فتح خرمشهر این پیام را نیز به دنیا مخابره کرد  که ایستادگی، تبعیت نکردن از دشمن و حفظ هویت انقلابی و اسلامی ملت ایران نشان دهنده یک حقیقت همیشه جاری در بستر تاریخ است و این با بصیرت و هوشمندی ملت ایران برای حضور به موقع در لحظه‌های سرنوشت‌ساز و تاریخی در عرصه پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه به وجود آمده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha