جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نمایشگاه قرآن

حوزه/ مدیر محصولات دیجیتالی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن از عرضه ۱۲۰۰ محصول صوتی و تصویری خبر داد.

سید جعفر صادقی، مدیر بخش محصولات دیجیتالی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از عرضه ۱۲۰۰ محصول صوتی و تصویری در این بخش خبر داد.

وی گفت: محصولات عرضه شده تحت ویندوز، موبایل و چندین اپلیکیشن هستند تا علاقه مندان بتوانند از آن ها در هر بخشی استفاده کنند.

صادقی عنوان کرد: همچنین برای عرضه و فروش این محصولات نیز سامانه آنلاینی مشخص شده که پس از نمایشگاه نیز به کار خود ادامه خواهد داد. تاکنون نیز 1600 محصول قرآنی در فضای مجازی شناسایی شده و 400 مورد آن ها در حال شناسایی است.

وی، استقبال مردم از بخش محصولات دیجیتالی نمایشگاه بین المللی قرآن را مطلوب ارزیابی کرد و یادآور شد: از 480 شرکت تولید کننده محصولات دیجتیالی، 40 شرکت برای حضور انتخاب شده اند که در نهایت 20 شرکت حضور مستقیم و 10 شرکت حضور غیر مستقیم دارد.

محصولات عرضه شده درباره موضوعاتی همانند معارف دین، سیره اهل بیت(ع)، قلم های قرآنی، ادعیه، مناجات و تلاوت، ترجمه و تفسیر قرآن کریم و علوم حدیث است.

مدیر بخش محصولات دیجیتالی نمایشگاه قرآن با بیان این که مخاطبان این بخش عموم مردم هستند، اضافه کرد: برای سنین کودک و نوجوان نیز محصولات بسیار خوبی تدارک دیده شد.

انتهای پیام/ر

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha