جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور پرشور طلاب و روحانیون در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در آستانه سوم خردادماه شب گذشته با حضور پرشور طلاب و روحانیون در مدرسه علمیه معصومه قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید ملکی معاون تهذیب حوزه‌های علمیه در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: رزمندگان دفاع مقدس به امداد الهی ایمان داشتند و همین امداد موجب فتح سنگرها شد، برخی مسئولان اگر به امدادهای الهی اعتقاد داشتند، امروز این هزینه‌ها را پرداخت نمی‌کردیم و اگر بر اساس قرآن و سنت اهل بیت(ع) رشد یافته بودند همانند امام عمل می‌کردند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال از بین بردن روحیه جهادی جوانان هستند، خاطرنشان کرد: در دهه 60 جوانان فهمیده بودند که جهاد به چه معنایی است و می‌دانستند که این درب به روی هر فردی گشوده نمی‌شود به همین علت با شوق وارد ابواب الهی می‌شدند.

همچنین، اکران فیلم به وقت شام،‌قرائت زیارت عاشورا، مدیحه‌سرایی کاظم خانلو از مداحان اهل‌بیت(ع)، زیارت قبور شهدای گمنام  و سفره افطاری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

گفتنی است: در راستای برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر بسیج مدرسه علمیه معصومیه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و تیپ مستقل امام صادق(ع) مشارکت داشته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha