پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار رضا هدایتی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد

حوزه / مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد گفت: هنرمندان هنوز نتوانسته اند دلاوری های دفاع مقدس را به خوبی به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، سرتیپ دوم پاسدار رضا هدایتی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد در مراسم گرامیداشت سوم خردادماه در یزد با اشاره به «ما می توانیم» شعار روز سوم خردادماه، اظهار داشت: در زمان جنگ تحمیلی با همت رزمندگان و توکل بر خدا بود که ما توانستیم معنی پیدا کرد.

وی ادامه داد: فتح خرمشهر خود در برگیرنده چند اتفاق و رویکرد بود که مهمترین آن حضور پررنگ آحاد مردم در کنار ارتش، سپاه و بسیج بود.

هدایتی، آزادی خرمشهر را روز ملی خواند و خاطر نشان کرد: این پیروزی باعث افتخار کشور است و این مهم با عملیات مشترک ارتش و سپاه و با همکاری قرارگاههای قدس، فتح، فجر و نصر حاصل شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد اذعان کرد: تاریخ نویسان، فیلمسازان و شاعران هنوز نتوانسته اند آنطور که شایسته و بایسته است دلاوری های هشت سال دفاع مقدس را به تصویر بکشند.

هدایتی با اشاره به یکی از خاطرات حضور خود در عملیات الفجر مقدماتی به عنوان فرمانده گردان ادامه داد: نزدیک صبح بود که در بیسیم به من گفتند هدایتی موقعیت احمد برات مفهومه؟ من فهمیدم که باید عقب نشینی کنیم در حال برگشت به عقب بودیم که یکی از تانکها واژگون شد؛ رزمندگان اطراف یا شهید شدند یا به شدت زخمی شدند و زنده ماندن  من در آن موقعیت خود از عنایات خدا بود.

این مقام مسئول در پایان به نقش مهم بانوان در همه عرصه ها اشاره کرد و گفت: زنان به خوبی نشان داده اند که می توانند هم پای مردان به سازندگی و پیشرفت کشور کمک کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha