جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام‌عبادی دیدار با ستادهای نماز جمعه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سازمان‌های بین‌المللی شریک دزد و رفیق قافله اند، گفت: اگر به امید سازمان ملل بودیم، امروز باید همچون فلسطین اشغالی زیر سلطه می‌بودیم تا هر لحظه بیگانه تمایل کند به قتل و جنایت دست بزند و هیچ کسی نباشد که بگوید چرا؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در جمع نيروهای مسلح خراسان جنوبی در پدافند هوايی شرق، اظهار کرد: کشور های غربی از صدام به عنوان ابزار برای پیشبرد اهدافشان استفاده کردند، فردی که به عنوان یک انسان نامتعارف و گرفتار امور نفسانی به اتکای 12 لشکر مکانیزه بی‌دلیل به خاک ایران حمله کرد.

وی بیان کرد: آنچه در صحنه میدانی مسئله را رقم زد این بود، که مردم با ایمان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در مقابل این هجوم مغول قرن اتم ایستادند و درسی به دنیا دادند که باید سر دمدار ایستادگی و مقاومت باشد.

امام جمعه بیرجند با اشاره اینکه امنیت کشور با زیخت شدن صدها هزار نفر ایجاد شده است،‌گفت: برای جامعه بشری امنیت و آرامش شرط زندگی است و در هر کاری شرط اول آن امنیت است.

وی با اشاره به اینکه همواره علل و عواملی امنیت را تهدید می‌کند، افزود: امنیت یک عنصر تولید شده نیست بلکه باید آن را ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بدترین صحنه‌های نا آرامی را در جهان امروز داریم، افزود:‌ هر چه جامعه بشری گسترش پیدا کرده و در زوایای گوناگون توسعه یافته به همان نسبت دزدها و متجاوزان هم گسترش پیدا کردند و مجهز شدند و زندگی بشری را به خطر انداختند.  اما پیداست جهان؛ جهان علت و سبب است بنابراین راه ا.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه ایجاد امنیت و آرامش فرمول خودش را می خواهد،‌خاطر نشان کرد: جامعه‌، ناموس، اقتصاد و سیاست باید از آلودگی محفوظ بماند و این امر تنها با عملیات، کار و تولید در عرصه های مختلف فرهنگی،‌اجتماعی، سیاسی امکان پذیر است و تنها راز و رمز آن مقاومت و تلاش است.

امام جمعه بیرجند، اشتباه بزرگ در طول تاریخ را عدم کارشناسی صحیح عنوان کرد و افزود: بعضی می‌خواهند فتنه‌های دشمن را با سازش و معامله و ذلت حل کنند، در حالی که این راه‌حل نیست.

وی ادامه داد: مقاومت از نظر علمی و هم در صحنه میدانی در طول تاریخ بوده و اکنون نیز همان است و تا کسی در مقابل تاخت و تاز دشمن قرار نگیرد، هیچ کسی امنیت نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه  در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سازمان‌های بین‌المللی شریک دزد و رفیق قافله اند، افزود: اگر به امید سازمان ملل می بودیم، امروز باید همچون فلسطین اشغالی زیر سلطه می‌بودیم تا هر لحظه بیگانه تمایل کند به قتل و جنایت دست بزند و هیچ کسی نباشد که بگوید چرا؟

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه سازمان‌های بین‌المللی بعد از آنکه صدام در تلویزیون در مقابل چشم دنیا قرارداد الجزایر را پاره و به ایران اسلامی حمله کرد، گفتند ما باید بدانیم آغازگر جنگ چه کسی بود، افزود: این کار آنان هشت سال طول کشید، چون دیدند این صحنه از صحنه‌های نیست که تصور کردند، بلکه اینجا صحنه مقاومت است، بنابراین ادامه جنگ بیش از این برای آنان صرف نمی‌کرد؛ لذا بعد هشت سال گفتند حالا فهمیدم آغازگر جنگ صدام بوده است!

وی با اشاره به اینکه امروز هم آمریکا می‌گفت اگر بخواهد داعش دست پرورده خودشان از عراق و سوریه خارج شود 30 سال طول می کشد، افزود: مقاومت مردم داد خود آمریکایی‌ها را درآورد که ما 7 ترلیون دلار در غرب آسیا خرج کردیم و به هیچ چیزی نرسیدم چون مقاومت وجود دارد.

امام جمعه بیرجند، جامعه بین الملل را دست نشانده آمریکا و غرب عنوان کرد و گفت: منافقان که 17 هزار نفر از مردم ما را شهید کردند همواره مورد حمایت آمریکا و چند کشور اروپایی هستند.

وی ادامه داد: اگر جهالت بعضی ها و نفوذ بیگانه در افکارشان نباشد، ملت ما در آن صحنه‌ها هم کار را یک سره می‌کنند. اما در عین حال باز هم برگ برنده دست جامعه با‌ایمان اسلامی ما خواهد بود، که البته در این آزمایش بعضی روسیاه و برخی رو سفید می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha