جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس نهضت لبیک یارسول الله پاکستان

حوزه/ اشرف آصف جلالی رئیس نهضت لبیک یارسول الله پاکستان به مناسبت ایام وفات همسر گرامی نبی مکرم اسلام(ص) با بزرگداشت یاد آن بانوی عظیم الشأن گفت: ام المومنین خدیجة الکبری اولین حامی و همسنگر پیامبر اسلام(ص) بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ اشرف آصف جلالی رئیس نهضت لبیک یارسول الله پاکستان به مناسبت ایام وفات همسر گرامی نبی مکرم اسلام(ص) با بزرگداشت یاد آن بانوی عظیم الشأن گفت: ام المومنین خدیجة کبری اولین حامی و همسنگر پیامبر اسلام(ص) بود.

وی خدمات حضرت خدیجه کبری در نشر تعالیم آسمانی اسلام را فراموش ناشدنی دانست و از زندگی آن حضرت به عنوان الگویی برای تمام مسلمانان به ویژه بانوان مسلمان یاد کرد.

اشرف آصف جلالی درباره شخصیت این بانوی باکرامت گفت: ام المومنین خدیجة کبری از بعد از نزول وحی و بعثت پیامبر حامی و مدافع آن حضرت بود و در این راه تمام اموال خود را صرف نمود و حتی جان خود را به خطر انداخت.

رئیس نهضت لبیک یارسول الله پاکستان سیره حضرت خدیجه در دفاع از پیغمبر را مشعل راه تمام مدافعان رسالت دانست.

نهضت لبیک یارسول الله پاکستان از احزاب و گروه‌های سیاسی-مذهبی اهل سنت پاکستان است که بریلوی بوده و به مقامات اولیاء الهی و بحث توسل و شفاعت معتقد هستند. فعالیت های این گروه با برگزاری تحصن و تجمعات اعتراض آمیز در سراسر پاکستان پس از تغییرات سال گذشته در قوانین انتخاباتی پاکستان و حذف قسمت سوگند به خاتمیت پیامبر برجسته تر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha