شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مراسم چهل هفتمین سالگرد تاسیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان

حوزه/ مراسم چهل هفتمین سالگرد تاسیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان با حضور مسئولان و اعضای این سازمان در شهر کراچی همراه با ضیافت افطار برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ مراسم چهل هفتمین سالگرد تاسیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان با حضور مسئولین و اعضای این سازمان در شهر کراچی همراه با ضیافت افطار برگزار شد.

سخنرانان این مراسم سازمان دانشجویان امامیه را شجره ای طیبه با برکات فراوان دانستند که مدافع و مروج ارزش های مذهبی در جوامع دانشجویی و دانشگاهی بوده و برکات این سازمان در متن جامعه نیز مشهود و ملموس است.

مسئولان این سازمان در سخنان خود معیار را در تمام فراز و نشیب ها خط ولایت دانسته و پایبندی به آن را از افتخارات سازمان دانشجویان امامیه دانستند.

سازمان دانشجویان امامیه سازمانی متشکل از دانشجویان شیعه پاکستان با تفکر ضد استکباری و ضد آمریکایی است که در 22می سال 1972 میلادی و با حضور آیت الله سید مرتضی حسین صدر الافاضل، حجت الاسلام و المسلمین سید علی موسوی، حجت الاسلام و المسلمین سید صفدر حسین نجفی و شهید دکتر محمد علی نقوی در دانشگاه فنی مهندسی لاهور تاسیس و آغاز به کار کرد و در حال حاضر در تمامی شهرها و مناطق پاکستان شاخه فعال دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha