شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
منصوری

حوزه/ حجت الاسلام منصوری با تاکید بر اینکه جوانان باید بهار عمر خود را با قرآن عجین کنند، گفت: انس با قرآن موجبات زندگی سعادتمندانه همراه با خیر و برکت را برای انسان رقم خواهد زد .

حجت الاسلام فرزاد منصوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به برکات ویژه ماه مبارک رمضان برای نهادینه سازی معنویت در زندگی روزمره انسان، بیان داشت: رمضان ماه بهار قرآن است و بهترین روش برای بهره برداری حداکثری از برکات ویژه این ماه انس با قرآن است .

وی با بیان اینکه رمضان ماه نزول قرآن است، افزود: اگر ارتباط خود را در این ماه با قرآن بیشتر کنیم، قطعا خواهیم توانست از آثار این ماه بهره ببریم .

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه انس انسان با قرآن در این ماه موجبات آرامش روحی و معنوی را فراهم می آورد، خاطر نشان کرد: در این ماه باید سعی کنیم در قرائت و ترجمه آیات قرآن تمرکز نماییم و با شرکت در جلسات و محافل قرآنی، معنویت ماه مبارک رمضان را در قلب هایمان نهادینه کنیم .

حجت الاسلام منصوری با تاکید بر اینکه جوانان باید بهار عمر خود را با قرآن عجین کنند، گفت: انس با قرآن موجبات زندگی سعادتمندانه همراه با خیر و برکت را برای انسان رقم خواهد زد .

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان باید تلاش نماییم جلسات و محافل قرآنی را در جامعه افزایش دهیم، اظهار کرد: با برگزاری این جلسات در محافل خانوادگی، مساجد و ... می توان نور معنویت قرآن را در دلها جا داد و از انوار این کتاب انسان ساز الهی بهره برد .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد در پایان گفت: مبلغان و فعالان قرآنی نیز در این ماه از ظرفیت معنوی ماه مبارک نهایت استفاده را ببرند و تلاش نمایند فرهنگ انس با قرآن و سبک زندگی اسلامی را در جامعه تبلیغ،ترویج و نهادینه کنند .

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha