سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مختار کرمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: امسال اداره کل تبلیغات اسلامی استان ۴۹۶ مبلغ به مناطق مختلف کردستان اعزام کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین مختار کرمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در این ماه درهای رحمت خداوند متعال بر روی بندگانش باز است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: رمضان، ماه خودسازی و تزکیه نفس است و بهتر آن که قدر این ماه عظیم الشان را به خوبی بدانیم و از نعماتی که خداوند در آن قرار داده است، بهره کافی و کامل ببریم.

این مسئول فرهنگی در ادامه با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی استان کردستان همانند سالهای گذشته در این ایام اقدام به اعزام مبلغان دینی به سطح استان می کند، بیان داشت: مبلغان اعزامی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این ماه مبارک برنامه های تبلیغی بسیاری در دستور کار دارند.

وی به برخی وظایف مبلغان اشاره کرد و گفت: بر پایی نمازهای جماعت، پاسخگویی با سئوالات شرعی و نیز رفع برخی از شبهان دینی از جمله این وظایف مبلغان اعزامی این اداره در ماه پربرکت رمضان است.

حجت الاسلام و المسلمین کرمی اظهار داشت: امسال اداره کل تبلیغات اسلامی استان 496 مبلغ به مناطق مختلف کردستان اعزام کرده است. از این تعداد، 285 نفر از مبلغان ما برادر و 65 نفر دیگر از خواهران مبلغه هستند.

وی ادامه داد: تعداد دیگری مبلغ در این ماه مبارک به مناطق مختلف استان کردستان اعزام خواهند شد که این افراد از سوی قم اعزام می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با تاکید بر همکاری خوب مبلغان اهل سنت در این استان، گفت: در رمضان امسال بیش از 50 روحانی اهل سنت به کار تبلیغ امور دینی در سطح استان کردستان مشغول هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha