چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نشست سياسي؛مدرسه علميه خواهران ريحانه الرسول نكا

حوزه/ هدف آمریکا در مسئله برجام این بود که ابتدا تمام امکانات هسته ای را از ما گرفته و بعد تولید موشک را در ایران متوقف کند و تروریست و اسرائیل را در منطقه به رسمیت بشناساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، آقای اکبرزاده معاون سیاسی سپاه کربلای مازندران در نشست سیاسی مدرسه علمیه خواهران ریحانه الرسول (س) نکا بیان کرد: نظام انقلاب اسلامی یک نمونه، بدون جایگزین در دنیا است؛ که نظام مبتنی بر اصل ولایت فقیه را در دنیا تجربه کرده و40 سال از عمرش گذشته و از گذرگاههای زیادی عبور کرده وهمچنان استوار ایستاده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تا کنون با دشمنانی از جمله کفار، مشرکین، منافقین و جاهلین روبرو بوده که در قبال این دشمنی ها، درست تشخیص داده و دشمن شناسی دقیق داشته و نسخه هر دشمن را درست پیچیده و با هر دشمن فرا خور خودش برخورد کرده ایم.

معاون سپاه کربلای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران یکی از قدرت های بزرگ منطقه است که فتنه ها، جنگ تحریم را پشت سر گذاشته و موشک تولید می کند؛ همچنین، در بحث انرژی هسته ای نیز حرف برای گفتن داشته و در سلولهای بنیادی پیشتاز است در حالی که در گذشته ما قدرت تولید حتی میخ را نداشتیم.

وی در پایان با اشاره به موضوع برجام خاطر نشان کرد: اگر برجام به ضرر آمریکایی ها بود، چرا 4 الحاقیه به آن اضافه کردند؛ در حقیقت آنها به تمام خواسته خود نرسیدند، چرا که هدف اصلی آنها این بود که ابتدا تمام امکانات هسته ای را از ما گرفته و بعد تولید موشک را در ایران متوقف کرده و تروریست و اسراییل را در منطقه به رسمیت بشناسانند؛ اما با هوشیاری رهبر انقلاب و همراهی ملت، خواسته های آنها اجرایی نشد؛ لذا آمریکا از این تعهد کنار کشید.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha