پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حکمت حکیمی فر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار با انتقاد از برخی اسراف های بی مورد در کشور، گفت: حیف و میل بیت المال به یک امر عادی تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در سالن جلسات "امیرنظام گروس" اداره فرهنگ ارشاد اسلامی بیجار برگزار شد با اشاره به روایتی از امام باقر(علیه السلام) اظهار داشت: با یادآوری و تذکر نعمت های الهی مردم را باید برای شکرگزاری و قدردانی از این نعمت ها ترغیب کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار با اشاره به شعار سال، حمایت از کالایی ایرانی، گفت: اسراف یکی از موانع بزرگ تحقق شعار سال است.

امام جمعه توپ آغاج با اشاره به این که مسئولین ادارات، برگزار کنندگان همایش ها و جلسات نقش اساسی در ترویج و فرهنگ سازی در استفاده از کالاهای ایرانی را به عهده دارند، افزود: متاسفانه در سال های گذشته در همایش ها و جلسات بعضا شاهد اسراف بوده ایم که امیدوارم در سال جاری، شاهد اسراف های بی رویه نباشیم.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار بر لزوم فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد و گفت: با فرهنگ سازی می توان مردم را ترغیب به استفاده از کالاهای ایرانی کرد.

امام جمعه توپ آغاج در ادامه با بیان اینکه حیف و میل بیت المال به یک امر عادی تبدیل شده، تاکید کرد: نظارت دقیق مسئولین قطعا جلوی سهل انگاری و از بین رفتن میلیون ها تومان بیت المال را می گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha