پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: ولایت فقیه در جامعه کنونی رکن اصلی به شمار می آید و ادامه دهنده راه اهل بیت(ع) است و بر تمامی ما واجب است تا پیرو ولی فقیه باشیم تا در سایه اسلام و قرآن حکومت به دست نایب بر حقش به امام عصر(عج) برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی ظهر امروز در جمع مردم روزه دار شهرستان تاکستان در مسجد حجتی این شهر، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی برای ما ارزان تمام نشده و در طول هشت سال جنگ تحمیلی ۳۵ کشور به صدام کمک می‌کردند و امروزه بیداری اسلامی ما در کشورهای مختلف به وقوع پیوسته است.

وی بیان کرد: پس از گذشت  40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ولایت مدار همچنان پرشور و با نشاط بر آرمان های این دستاورد بی نظیر قرن ایستادگی کردند و اکنون سایر ملت ها در حال الگو برداری از این انقلاب هستند و تهدیدات خارجی قدرت های استکباری نیز در مقابل جمهوری اسلامی ایران از روی ضعف و استیصال است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما انقلاب جهانی است و هدف امام خمینی(ره) نیز بیداری مستضعفین جهان و کوبیدن مستکبرین جهان بود.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی افزود: یکی از ارکان اعتقادی شیعه اعتقاد به ولایت است و ولایت یکی از ارکان اصلی دین اسلام شمرده شده و بر اصولی چون نماز، روزه، زکات و حج برتری دارد.

وی اظهار کرد: ولایت فقیه در جامعه کنونی رکن اصلی به شمار می آید و ادامه دهنده راه اهل بیت(ع) است و بر تمامی ما واجب است تا پیرو ولی فقیه باشیم تا در سایه اسلام و قرآن حکومت به دست نایب بر حقش به امام عصر(عج) برسد.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: ولایت فقیه از ارکان اصلی نظام و عامل موفقیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران در عرصه جهانی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha