پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید عبداللطیف فضل الله

حوزه/ حوزه/ سید عبداللطیف فضل الله در مورد توطئه آمریکا برای پاک کردن مسئله فلسطین از طریق ایجاد درگیری و تنش در عراق و سوریه و یمن و تشدید تحریم های جمهوری اسلامی ایران هشدار داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید عبداللطیف فضل الله رئیس نشست فکر عاملی لبنان روز گذشته در سخنانی در منطقه عیثانا بر ضرورت حاکم شدن فضای مذاکره و گفتگو به جای فضای حمله و درگیری میان گروه های لبنانی تاکید کرد و خواستار تشکیل دولتی جدید بر اساس پرهیز از سهم خواهی و حساب های طایفه ای شد و افزود: همه گروه ها و احزاب باید منافع شهروند لبنانی را بر منافع حزبی و شخصی ترجیح دهند.

وی ادامه داد: اولویت کنونی مسئولان، تلاش برای برآورده ساختن نیازهای مردم و مبارزه با فساد و حل مشکل برق و درمان گرانی و حمایت از شهروندان در برابر افعی های اقتصادی و سیاسی است و در مورد پیامدهای منفی بروز بحران اجتماعی و اقتصادی هشدار داد و از مسئولان خواست به دور از شعار به حل مشکلات بپردازند.

رئیس نشست فکر عاملی که در هجدهمین سالگرد آزادی لبنان سخن می گفت، بر ضرورت ادامه دادن به راه مقاومت در زمینه نظامی و فرهنگی تاکید کرد و گفت: این مقاومت بود که از لبنان در برابر توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی و تکفیری ها دفاع کرد.

سید عبداللطیف فضل الله در ادامه در مورد توطئه آمریکا برای پاک کردن مسئله فلسطین از طریق ایجاد درگیری و تنش در عراق و سوریه و یمن و تشدید تحریم های جمهوری اسلامی ایران هشدار داد و گفت: هدف از تمام این توطئه ها منحرف ساختن اذهان عمومی از جنایت های صهیونیست ها در فلسطین و قدس است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha