پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روز قدس در قم

حوزه/ از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۱۰ مسیر برای حضور راهپیمایان روز جهانی قدس تعیین شده است که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ظهر امروز با حضور مدیران و نمایندگان روسای دستگاه های مختلف استان در قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم نصرت الله لطفی رئیس این شورا با اشاره به اهمیت پاسداشت روزهای 14 و 15 خرداد گفت: باید تبلیغات متمرکزی در این خصوص در هسته مرکزی شهر قم صورت بگیرد و برنامه محوری در خصوص 14 و 15 خرداد در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

وی بر لزوم فعالیت بیشتر میراث فرهنگی در زمینه ثبت قیام 15 خرداد به نام مردم قم تاکید کرد وافزود: امسال به دلیل نزدیکی سالروز قیام 15 خرداد با روز جهانی قدس، در سالروز این قیام در شهر قم به جای راهپیمایی، تجمع بزرگی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد و زمان برگزاری این تجمع پیش از اذان ظهر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: ایام 14 و 15 خرداد باید به ایامی برای اطعام نیازمندان با همکاری خیرین در کشور و استان قم تبدیل شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در روز جهانی قدس، مردم شهر قم از 10 منطقه شهر به سمت میدان آستانه حرکت می‌کنند تا در ساعت 10 صبح در این میدان حضور داشته باشند، همچنین سرویس‌هایی برای انتقال شرکت کنندگان راهپیمایی روز جهانی قدس به منازلشان پس از راهپیمایی در نظر گرفته شده است.

در این مراسم همچنین مدیران دستگاه ها به امکانات و ظرفیت های خود برای پوشش این سه مراسم مهم اشاره کردند؛ از نکات خاص این جلسه تصمیم برای ارتقای هرچه بیشتر فعالیت ها در خصوص ثبت روز 15 خرداد به نام قم، برگزاری تجمع در روز 15 خرداد، برگزاری برنامه های سالروز ارتحال امام راحل در قم و همچنین فعالیت های رسانه ای در این حوزه مباحثی بیان شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha