جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی ، امام جمعه دزفول

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی گفت: بهره‌گیری نمایشگاه قرآن اهواز از فضای مجازی سبب شد تا عرصه فضای مجازی تبدیل به فرصت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن اهواز، با اشاره به ظرفیت این نمایشگاه در مقابله با آسیب‌های فضای مجازی، اظهارداشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ فضای مجازی هم تهدید است و هم فرصت! که بهره‌گیری از این نمایشگاه از فضای مجازی سبب شد تا تماماً این عرصه تبدیل به فرصت شود.

وی با انتقاد از نحوه مدیریت اجرایی نمایشگاه قرآن، گفت: لازم بود در این نمایشگاه تابلوهای راهنمایی برای هدایت مردم به‌سوی کتب دلخواه نصب و یا افرادی را بدین منظور قرار می‌دادند تا وقت بازدیدکنندگان گرفته نشود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، همچنین پیرامون سالروز مقاومت و پایداری دزفول، بیان کرد: در ورای تاریخ جمهوری اسلامی، یک مکتب و فرهنگ مقاومتی نهفته است که باید برای جوان‌ها به‌درستی تبیین شود؛ چراکه جوان به دنبال اسطوره و الگو بوده و ما اگر بتوانیم کسانی که فرهنگ مقاومت را خلق کردند و مقابل دشمن ایستادند را برای آنها معرفی کنیم، قطعاً گام مؤثری در جهت تحقق فرهنگ مقاومت در عرصه‌های مختلف برداشته‌ایم.

 

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha