جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سجاده

حوزه/ شالچی گفت: برای تولید این محصول ۳۸ نفر به صورت مستقیم و ۶۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند. همچنین ۱۰۰ نفر از تولید کنندگان این محصول از زندان نسوان اصفهان هستند که محل تأمین درآمدشان است.

غلامرضا شالچی، ایده پرداز و تولید کننده سجاده سخنگوی نماز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن درباره این محصول بیان داشت: در حال حاضر کودکان را نمی توان با تنبیه برای خواندن نماز تشویق کرد به همین دلیل ما چنین سجاده ای را تولید کردیم.

وی افزود: این سجاده یک سجاده معمولی است، ولی در آن مزیت هایی اضافه شده که خوشبختانه استقبال خوبی نیز صورت گرفت.

شالچی درباره مزیت های این سجاده خاطرنشان کرد: در این سجاده الکترونیکی نماز های پنج گانه و احکام به صورت داشبورد تعبیه شد و با فشرد دکمه آن شروع به قرائت می کند.

وی خاطرنشان کرد: مدت زمان تحقیقات بر روی این سجاده 21 ماه بود تا محصول با کیفیت بسیار خوب و تأیید وزارت ارشاد تولید شود.

ایده پرداز سجاده سخنگو خاطرنشان کرد: سجاده نیاز به باطری قلمی ندارد تا در هزینه خانواده ها صرفه جویی شود. داخل آن باطری موبایل قرار داده شده و دارای شاررژ است.

وی آرام و با تلاوت خواندن نماز را از مزیت های دیگر این سجاده دانست و گفت: در حال حاضر 3 هزار و 800 واحد آن را تولید کردیم ولی چون برخی از اقلام آن را باید از خارج کشور وارد کنیم مقداری به سبب مشکل ارز با سختی روبرو شدیم.

شالچی تأکید کرد: البته سازمان هایی برای حمایت اعلام آمادگی کردند، ولی هنوز اتفاق خاصی رخ نداد. ما با نیت خیر و دید مثبت این محصول را تولید کردیم و امیدواریم حمایت مسئولین سبب ایجاد انگیزه بیشتر شود.

وی ادامه داد: نمایندگی های فعال ما در آذربایجان شرقی و تهران حضور دارند و شعار ما حمایت از پایتخت فرهنگی تبریز در سال 2018 است.

ایده پرداز سجاده سخنگو با اشاره به این که محتوای این محصول به زبان ترکی آذربایجانی آماده شد تا به این کشور صادر شود، تصریح کرد: در آستانه ضبط ترجمه عربی و انگلیسی آن هستیم.

وی افزود: برای تولید این محصول 38 نفر به صورت مستقیم و 650 نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند. همچنین 100 نفر از تولید کنندگان این محصول از زندان نسوان اصفهان هستند که محل تأمین درآمدشان است.

شالچی تأکید کرد: این محصول خدمات پس از فروش و گواهی طرح صنعتی دارد که ناشر آن مؤسسه مبتکران اندیشه ناهیرا است و تاکنون مجوز تولید 100 هزار نسخه آن را دریافت کردیم.

شایان ذکر است علاقه مندان می توانند برای تهیه این محصول با شماره همراه 09123008387 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha