پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: در ماه رمضان نیازمندان و فقرا نباید هرگز فراموش شوند. طیبعتا خانواده هایی هستند که از نظر مالی تمکن ندارند، لذا بایسته است که این قشر را در این ماه خدا به دست فراموشی نسپاریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، صبح امروز در جمع طلاب اهل سنت شهر سنندج با اشاره به جایگاه رمضان در دین اسلام، اظهار داشت: این ماه بهترین فرصت برای بازگشت بندگان به درگاه خداوند است.

امام جمعه سنندج گفت: در این ماه خداوند درهای توبه را بر بروی بندگان خود باز می کند، لذا باید از لحظه لحظه این ماه پربرکت بهترین بهره های معنوی را ببریم.

این عالم اهل سنت در ادامه با اشاره به اینکه روزه داری تمرین تقوا و ایمان برای انسان هاست، بیان داشت: یکی از مشترکات تمام ادیان الهی، داشتن ایام روزه است، خداوند روزه را برای تزکیه نفس انسان ها قرار داده است.

ماموستا خدایی در ادامه سخنان خود افزود: در ماه رمضان نیازمندان و فقرا نباید هرگز فراموش شوند. طیبعتا خانواده هایی هستند که از نظر مالی تمکن ندارند، لذا بایسته است که این قشر را در این ماه خدا به دست فراموشی نسپاریم.

امام جمعه سنندج اظهار داشت: کسانی که به نوعی احساس گناه و پشیمانی دارند، رمضان بهترین فرصت برای توبه است، زیرا در این ماه درهای توبه به روی بندگان خداوند باز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha